بازی

یوبیسافت این ماه رویدادی برای معرفی بازی‌هایش برگزار نخواهد کرد

یوبیسافت این ماه رویدادی برای معرفی بازی‌هایش برگزار نخواهد کرد

یوبیسافت ناشر فرانسوی به طور سنتی هر تابستان (تقریبا همیشه در ماه ژوئن) کنفرانسی را برگزار می‌کرد که همزمان با مراسم E3 بود، اما اکنون سخنگوی شرکت به Axios اعلام کرده که در سال ۲۰۲۲ چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

نماینده یوبیسافت در ادامه گفت که این شرکت تا «اواخر سال جاری» برنامه‌ای برای نمایش محصولات خود ندارند.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

سازنده سری Assassin’s Creed اولین کنفرانس کاملا دیجیتال خود را با نام Ubisoft Forward در جولای ۲۰۲۰ (تیر ۱۳۹۹) پس از لغو مراسم E3 در میان نگرانی‌های حول بیماری Covid-19 برگزار کرد.

آن‌ها سپس ادعا کردند که این فرمت برای شرکت موفقیت‌آمیز بوده و بینندگانی را به‌طور همزمان جذب کرده که از کنفرانس‌های پیشین یوبیسافت در E3 پیشی گرفته است. رویدادهای Ubisoft Forward بار دیگر در سپتامبر ۲۰۲۰ و ژوئن ۲۰۲۱ برگزار شد.

در ماه مارس، چندین منبع به تام هندرسون افشاگر معتبر صنعت بازی گفته بودند که یوبیسافت در حال برنامه‌ریزی یک نمایشگاه دیجیتال بزرگ است که قرار بود قبل از نمایشگاه E3 در تابستان امسال پخش شود، اما این برنامه‌ها ممکن است به دلیل رویدادهای اخیر جهانی متوقف شده است.

E3 2022 متعاقبا لغو شد، اما انتظار می‌رود Summer Game Fest 2022 که پنج شنبه هفته آینده برگزار می‌شود،‌ تا حدودی این خلا را پر کند و «رویدادها، فعالیت‌ها و به‌روزرسانی‌هایی برای طرفداران از جانب بیش از ۳۰ شرکت» برنامه‌ریزی شده است.

یوبیسافت

یوبیسافت که در لیست شرکای برنامه Summer Game Fest منتشر شده در روز گذشته قرار نداشت، در حال حاضر روی چندین عنوان معرفی‌نشده از جمله The Crew 3 و Assassin’s Creed Rift و نسخه دو و نیم بعدی Prince of Persia و قسمت دوم بازی Immortals Fenyx Rising کار می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا