بازی

جرج مارتین بخاطر گنجاندن جزییات دقیق از سریال House of the Dragon تمجید کرده است

جرج مارتین بخاطر گنجاندن جزییات دقیق از سریال House of the Dragon تمجید کرده است

احتمالا می‌دانید که پخش فصل اول سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) به پایان رسیده و فصل دوم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد. به همین منظور، بازیگران، دست اندرکاران جرج مارتین (نویسنده کتاب Fire & Blood)، یعنی جرج مارتین گرد هم آمدند و درباره جزییات فصل جدید توضیحاتی ارائه کردند.

مطلب پیشنهادی:کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!وقت مروری دوباره بر بهترین آثار تلویزیون
کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!

بزرگترین خبری که رایان کندال، شورانر سریال، افشا کرد این بود که تماشاگران قرار است در فصل دوم ۵ اژدهای جدید را ببینند که فیلمبرداری آن همین امسال آغاز می‌شود. مارتین در این بین به تعریف و تمجید از علمکرد کندال برای اقتباس از کتاب Fire & Blood پرداخت. او بیان کرد که نویسندگان با پوشش دادن مطالبی که در طرح کلی داستان آورده نشده بود، کار شگفت‌انگیزی انجام دادند. او به دست اندرکاران اعلام کرد:

این مرد (کندال) در کار نویسندگی بسیار ماهر عمل کرده است. زیرا اگر شما کتاب من را خوانده باشید، می‌دانید که یک داستان تخیلی است. اما درباره این سریال جزییات باورنکردنی وجود دارد که در منبع اصلی نیست، بنابراین آن‌ها موارد خوبی را به سریال اضافه کردند که از اهمیت بالایی برخوردار است.

سریال خاندان اژدها

اعضای تیم بازیگران نیز درباره تجربیات خود از فیلمبرداری فصل اول صحبت کردند و از چالش‌های به تصویر کشیدن یک شخصیت در سنین مختلف، به عنوان مثال اولیویا کوک و امیلی کری که هر دو نقش آلیسنت های‌تاور را ایفا کرده بودند، صحبت کردند.

جرج مارتین همچنین خوشحالی خود را از دیدن آثارش در قالب سریال ابراز کرد. لازم به ذکر است که او اکنون مشغول کار روی آخرین کتاب‌ها از سری A Song of Ice and Fire کار می‌کند و طرفداران مشتاقانه منتظر انتشار آن‌ها هستند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت بیستم سریال خاتون – روایت غیرقابل فهمبا قلقلکی برای میهن‌پرستان
نگاهی به قسمت بیستم سریال خاتون – روایت غیرقابل فهم


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا