رمز ارز

رکورد انباشت بیت کوین شکسته شد؛ ذخیره ۲۸ هزار BTC تنها در یک روز!

رکورد انباشت بیت کوین شکسته شد؛ ذخیره ۲۸ هزار BTC تنها در یک روز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش جدید شرکت کریپتوکوانت (CryptoQuant)، در اوایل این هفته و به دنبال ریزش قیمت بیت کوین به زیر ۶۳ هزار دلار، در یک بازه ۲۴ ساعته بین ۱۶ تا ۱۷ آوریل، بیش از ۲۷،۷۰۰ واحد BTC به ارزش ۱٫۷۵ میلیارد دلار به آدرس‌های انباشت ارسال شد. این رقم یک رکورد جدید برای بیت کوین محسوب می‌شود. رکورد قبلی در ۲۳ مارس امسال و به دنبال ارسال ۲۵،۵۰۰ بیت کوین به آدرس‌های انباشت در یک روز، ثبت شده بود. در آن زمان، بیت کوین در محدوده قیمتی ۶۳،۵۰۰ دلار معامله می‌شد.
رکورد انباشت بیت کوین شکسته شد؛ ذخیره ۲۸ هزار BTC تنها در یک روز!این داده‌ها نشان می‌دهند که سطح بالایی از انگیزه برای خرید در محدوده ۶۳ هزار دلار وجود داشته است که به معنای اعتماد سرمایه‌گذاران بزرگ به بیت کوین و انباشت و نگهداری بلندمدت آن هم هست.
در این گزارش، آدرس انباشت به کیف پول بیت کوینی گفته می‌شود که هیچ برداشت قبلی نداشته و موجودی آن بیش از ۱۰ واحد BTC است. البته کیف پول‌های وابسته به ماینرهای بیت کوین و صرافی‌های رمزارزی از این دسته حذف شده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

نوشته های مشابه


شروع

همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شده بود، چندین تحلیلگر مطرح بازار، از جمله رکت کپیتال (Rekt Capital) در اظهارات اخیر خود گفته‌اند که چند ماه اول سال میلادی جاری ممکن است آخرین باری باشد که سرمایه‌گذاران می‌توانند بیت کوین را با «قیمت‌های مقرون به صرفه» قبل از رالی ناشی از هاوینگ پیش رو خریداری کنند.

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا