رمز ارز

جابه‌جایی ۱۳ تریلیون شیبا توسط غول رمزارزی جهان! چه چیزی در انتظار SHIB است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین برتر بازار، از ابتدای سال ۲۰۲۳ روند صعودی و مثبتی را به ثبت رسانده است. اگرچه به‌روزرسانی‌های اخیر اکوسیستم شیبا نقش مهمی در بهبود قیمت این میم کوین محبوب داشته، اما آخرین اقدام بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزی در جهان هم می‌تواند قیمت توکن SHIB را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد.
به گزارش پلتفرم ردیابی WhaleAlert، صرافی بایننس ۴ تریلیون شیبا (به ارزش تقریبی ۳۶ میلیون دلار) را در یک تراکنش به یک کیف پول ناشناخته فرستاده است. با بررسی‌های بیشتر، پلتفرم Shibburn متوجه شد که بایننس این ۴ تریلیون SHIB را با استفاده از صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ (ShibaSwap) استیک کرده است. در نتیجه این اقدام، ۴ تریلیون شیبا به طور موقت از چرخه گردش خارج شده که می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر قیمت این رمزارز داشته باشد.
به گزارش Shibburn، یک تراکنش دیگر به ارزش ۱۲٫۶ تریلیون شیبا (به ارزش تقریبی ۱۱۶٫۲ میلیون دلار) از شیباسواپ هم توسط بایننس انجام شده است. با این حال، پس از این تراکنش، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، ۴ تریلیون شیبا را دوباره استیک کرده است. پیش‌تر گزارش شده بود که صرافی بایننس اکنون بزرگترین هولدر شیبا در جهان است.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۸۹ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۳٫۲۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، ۸٫۵ درصد رشد دارد.

با ربات معامله کن!
با ربات تریدر والکس میتونی بدون هیچ دانشی سود کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا