رمز ارز

دو پیش‌بینی متفاوت برای بیت کوین و طلا توسط سرمایه‌گذار معروف!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار، کارآفرین و نویسنده برجسته که به خاطر نوشتن کتاب پدر پولدار، پدر فقیر مشهور است، در توییتی گفت که همچنان روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند، اگرچه به طلا و نقره نیز اعتقاد دارد. با این حال، وی به پیش‌بینی یکی از مدیران صندوق‌های مالی هم اشاره کرده که می‌گوید طلا در شرف سقوط است.
به گزارش رمزارز نیوز، کیوساکی در توییت خود گفته که استیو ون متر (Steve Van Meter) که برای او احترام زیادی قائل است، انتظار دارد قیمت طلا به ۱،۰۰۰ دلار سقوط کند. به گفته کیوساکی، متر معتقد است که بازارها از انتظار برای صعود طلا خسته شده‌اند.
کیوساکی می‌گوید که اگر واقعاً این کاهش قیمت اتفاق بیفتد، او طلای بیشتری خواهد خرید؛ زیرا او یک سرمایه‌گذار است و دارایی‌هایی را که می‌خرد، معامله نمی‌کند. در زمان نگارش این خبر، طلا در محدوده قیمتی ۱،۹۸۵ دلار معامله می‌شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

کیوساکی که در سه سال گذشته و از زمان شروع همه‌گیری کووید-۱۹، طرفدار سرسخت بیت ‌کوین بوده، همچنین اظهار داشت که برای او بیت ‌کوین (همچنین طلا و نقره) پول واقعی است و پول نقد زباله است.
کیوساکی در توییت‌های قبلی خود هم گفته بود که انتظار دارد دلار آمریکا به زودی سقوط کند؛ زیرا فدرال رزرو دلارهایی را چاپ و به اقتصاد تزریق می‌کند که هیچ پشتوانه‌ای ندارند – به ویژه پس از بحران بانکی اخیر که چندین بانک بزرگ از جمله سیلیکون ولی و سیگنچر مجبور به متوقف کردن فعالیت‌های خود شدند. به همین دلیل، او پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین ممکن است به زودی به سطح ۱۰۰ هزار دلار برسد.
کیوساکی پیش‌تر و با ذکر دلایل مشابه گفته بود که تا سال ۲۰۲۵، قیمت بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا