بازی

توسعه دهنده ریمیک بازی Star Wars KOTOR واقعا تغییر کرده است

توسعه دهنده ریمیک بازی Star Wars KOTOR واقعا تغییر کرده است

خیلی از طرفداران چشم انتظار ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic یا همان KOTOR بودند، اما به نظر می‌رسد که واقعا توسعه دهنده آن تغییر کرده است.

چند روز پیش از این برای شما گفتیم که احتمالا استودیو سازنده ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic تغییر کرده و Saber Interactive جایگزین Aspyr Media شده است. اکنون منابع سایت بلومبرگ این خبر را تایید کرده‌ و کمپانی Embracer Group واقعا پروژه را به یک استودیو داخلی دیگر منتقل کرده است. 

ریمیک بازی KOTOR چندان وضع خوبی نداشت و توسعه آن به دو سال زمان بیشتر نیاز دارد. Saber Interactive پیش از این نقش استودیو پشتیبان را داشت و بهترین گزینه برای ادامه توسعه بازی بود. به نظر می‌رسد که کمپانی Embracer Group، سونی و لوکاس‌ فیلم از عملکرد استودیو Aspyr Media اصلا رضایت نداشتند.

مطلب پیشنهادی:بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیزجنگ‌جویانی که از خاطرمان پاک نمی‌شوند
بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیز

بازی KOTOR

ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic تقریبا یک سال پیش معرفی شده بود و ۴ سال از آغاز توسعه آن گذشته است. استودیو Aspyr Media یک دمو از بازی را به لوکاس فیلم و سونی نشان داده بود که نتوانست رضایت آن‌ها را جلب کند. به همین خاطر کارگردان و طراح بازی خیلی سریع از استودیو اخراج شدند.

این بازسازی قرار بود در سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی و پلی استیشن ۵ منتشر شود، با این وجود به نظر می‌رسد که تا سال ۲۰۲۵ شاهد عرضه آن به بازار نخواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید
با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: دث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا