بازی

تاریخ عرضه بازی کارتی Marvel Snap مشخص شد

تاریخ عرضه بازی کارتی Marvel Snap مشخص شد

استودیو Second Dinner پس از گذشت یک ماه از لغو طرح درآمدزایی بسیار نامحبوب خود، شب گذشته اعلام کرد که بازی رایگان کارتی Marvel Snap در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) برای رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های تلفن همراه منتشر خواهد شد.

تریلری که شب گذشته در حین رویداد دیزنی و مارول منتشر شد، گیم‌پلی کاملاً جدیدی از مارول اسنپ را به نمایش گذاشت که در حال حاضر در نسخه بتای محدود برای دستگاه‌های اندرویدی قرار دارد.

این بازی شامل بیش از ۱۵۰ کارت با تصاویر اصلی برگرفته از کمیک بوک‌های مارول و ۸۰ مکان متمایز گیم‌پلی است که هر کدام با «افکت‌های چالش‌برانگیز و تغییردهنده» برای اطمینان از اینکه «بازیکنان هرگز یک بازی را دوبار تجربه نکنند» همراه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ثوریک ازگاردی با ویژگی‌هایی خاص‌تر از هم‌نوعان خود
۵ ویژگی خاص بدن ثور

بن برود، کارگردان سابق بازی کارتی موفق بلیزارد Hearthstone و مدیر ارشد توسعه در Second Dinner می‌گوید:

ما سال‌ها وقت گذاشتیم تا مطمئن شویم مارول اسنپ از آن دست بازی‌هایی باشد که همه افراد، چه گیمر و چه غیر گیمر، برای تجربه کردنش صبر و قرار نداشته باشند. اگر عاشق بازی‌های استراتژیک و سریع هستید و به هیجان انجام یک حرکت قدرتی برای متوقف کردن حریف خود در آخرین ثانیه برای پیروزی در بازی بزرگ علاقه دارید، قطعا Marvel Snap را دوست خواهید داشت.

یکی از چیزهایی که مطمئنا بازیکنان در مورد مارول اسنپ دوست نداشتند، طرح درآمدزایی آن بود و به طور خاص رویدادهای Nexus که به دلیل تهاجمی بودن بیش از حد و نادرست بودن احتمال دراپ جوایز سطح بالا، به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفت.

این وضعیت با توجه به وعده Second Dinner مبنی بر اینکه بازیکنان می‌توانند هر کارتی را در بازی «بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای» بدست آورند، بسیار فاجعه‌آمیز به نظر می‌رسید، آن هم درست چند ماه قبل از اینکه یک برچسب قیمت اجباری روی یک کارت جدید قدرتمند اعمال کنند.

Marvel Snap

این طرح در نهایت لغو شد و هزینه‌های پرداخت شده به خریداران بازگردانده شد، اما برای بازی‌ای که به انتشار نسخه کامل خود نزدیک می‌شود، ظاهر خوبی نداشت و سؤالاتی را در مورد نحوه مدیریت درآمد از رویدادهای مشابه درون بازی در آینده ایجاد کرد. استودیو سازنده در حال حاضر هیچ برنامه کسب درآمد جدیدی را نشان نداده، بنابراین باید منتظر آینده ماند.

با تعیین تاریخ عرضه ۱۶ مهر، بازیکنانی که علاقه دارند آن را تجربه کنند، می‌توانند در سایت marvelsnap.com پیش ثبت‌نام کنند.

مطلب پیشنهادی:۱۵ خدای برتر مارولچه کسانی برتر از ابرقهرمانان خداگونه هستند؟
۱۵ خدای برتر مارول


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا