رمز ارز

پنترا کپیتال با سرمایه‌گذاری در شبکه تن رکورد زد! منتظر رکوردشکنی TON هم باشیم؟

پنترا کپیتال با سرمایه‌گذاری در شبکه تن رکورد زد! منتظر رکوردشکنی TON هم باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌های سازمانی پنترا کپیتال (Pantera Capital) اخیراً از سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در شبکه باز (TON) تلگرام خبر داده است. اگرچه رقم این سرمایه‌گذاری اعلام نشده، اما گزارش‌ها حاکی از آنند که بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در تاریخ این شرکت است که اعتماد قوی آن به آینده فناوری بلاکچین را نشان می‌دهد.
در همین راستا، دن مورهد، بنیانگذار و شریک مدیریت پنترا کپیتال، این سرمایه‌گذاری استراتژیک را یک لحظه مهم برای این شرکت، با هدف استفاده از پتانسیل رو به رشد اکوسیستم‌های بلاکچینی، توصیف کرده است. سرمایه‌گذاری پنترا کپیتال در شبکه تن، نه تنها یک نقطه عطف برای این شرکت سرمایه‌گذاری است، بلکه به عنوان یک تأیید بزرگ برای بلاکچین تن نیز عمل می‌کند.

Ramzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید TON

هدف فناوری زیربنایی تن، گسترش اصول امنیتی و حداقل سانسور است که پیام‌رسان تلگرام هم به آن معروف است. حال، مشارکت بین پنترا کپیتال و تلگرام می‌تواند پذیرش فناوری بلاکچین تن را تسریع کرده و کاربرد و دسترسی آن را در فضای دیجیتال بیشتر کند. این امر به نوبه خود می‌تواند باعث افزایش تقاضا برای ارز دیجیتال TON و رشد قیمت آن نیز شود.
در زمان نگارش این خبر، تن کوین با قیمت ۶٫۵۷ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱۱٫۲۵ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد. با ارزش بازار ۲۲٫۸۲ میلیارد دلاری خود، تن کوین اکنون جایگاه هشتم بازار را به خود اختصاص داده است.
پنترا کپیتال با سرمایه‌گذاری در شبکه تن رکورد زد! منتظر رکوردشکنی TON هم باشیم؟رشد قیمتی این ارز دیجیتال در بازه هفتگی نیز به ۲۵ درصد می‌رسد.

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا