بازی

ریمیک Silent Hill 2 در پلی استیشن ۵ هیچ صفحه لودینگی نخواهد داشت

ریمیک Silent Hill 2 در پلی استیشن ۵ هیچ صفحه لودینگی نخواهد داشت

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بازی‌ها در گذشته، زمان لودینگ آن‌ها بود. این موضوع در مورد نسخه اصلی سایلنت هیل ۲ نیز صادق بود و مخصوصا در مکان‌هایی از بازی مانند Brookhaven Hospital یا Lakeview Hotel بازیکنان با لودینگ‌های بسیار طولانی مواجه می‌شدند. شب گذشته ریمیک Silent Hill 2 به‌طور رسمی معرفی شد و به‌نظر می‌رسد بازیکنان پلی استیشن ۵ در این بازی با مشکل لودینگ طولانی مواجه نخواهند بود.

Mateusz Lenart، مدیر خلاق و طراحی اصلی ریمیک Silent Hill 2، جزئیات فنی بیشتری در مورد نحوه توسعه این عنوان ترسناک روان‌شناختی ارائه کرده است. به گفته او، علاوه بر استفاده از موشن کپچر برای بهبود حالات چهره و انیمیشن، فناوری SSD پلی استیشن ۵ باعث شده تا هیچ صفحه لودینگی در بازی وجود نداشته باشد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

Lenart توضیح می‌دهد:

استریم داده فوق سریع به این معنی است که بازیکنان هنگام کاوش در کل شهر سایلنت هیل هیچ صفحه لودینگی را مشاهده نخواهند کرد.

نکته مثبت اینکه با وجود این شرایط، بازیکنان بیش از هر زمان دیگری غرق دنیای Silent Hill خواهند شد. از سویی دیگر، احتمالا با ورود به یک اتاق خالی دیگر از شر هیولاهای داستان نجات پیدا نخواهید کرد.

ریمیک Silent Hill 2

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که Bloober Team پیاده‌سازی خواهد کرد، نمای روی شانه به جای دوربین‌های تا حد زیاد ثابت سایلنت هیل ۲ اصلی است. این امر همچنین باعث می‌شود که Bloober Team سیستم مبارزات بازی و صحنه‌های مختلف آن را نسبت به نسخه اصلی تا حد زیادی بازسازی کنند و بازیکنان دید بهتری نسبت به اتفاقات داشته باشند.

ریمیک Silent Hill 2 با موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و همین امر باعث شده تا در تریلر شب گذشته و حتی هنگامی که روند توسعه بازی در حال انجام است، همه‌چیز فوق‌العاده به نظر برسد.

Silent Hill 2 به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا