بازی

تصاویر جدیدی از قسمت‌های پایانی سریال The Walking Dead منتشر شد

تصاویر جدیدی از قسمت‌های پایانی سریال The Walking Dead منتشر شد

به تازگی عکس‌های جدیدی از قسمت‌های پایانی سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر شده که شخصیت‌های اصلی دریل (نورمن ریدس)، کارول (ملیسا مک‌براید) و مگی (لورن کوهن) را در خط مقدم جنگ با نیروهای نظامی Commonwealth نشان می‌دهد. در ادامه خطر اسپویل داستان فصل پایانی وجود دارد.

در اپیزود ۱۶ فصل یازدهم که Acts of God نام داشت دیدیم که معاون فرماندار Commonwealth لیا (با نقش‌آفرینی لین کالینز) را استخدام کرد تا مگی را از بین ببرد و هیل تاپ را تصاحب کند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق

تصاویر جدید قهرمانانی را نشان می‌دهد که به جنگ هورنزبی (با بازی جاش همیلتون) و اولین خانواده Commonwealth، یعنی فرماندار پملا میلتون (لیلا روبینز) و پسرش سباستین (تئو رپ اولسن) می‌روند. درحالی که مگی، دریل، پدر گابریل (ست گیلیام) و آرون (راس مارکواند) سعی می‌کنند کسانی را که هنوز داخل Commonwealth هستند، خارج کنند.

در نیمه دوم فصل ۱۱ و اپیزود هفدهم که Lockdown نام دارد، دریل و نیگان (جفری دین مورگان) به Commonwealth می‌روند تا جلوی هورنزبی را بگیرند، چراکه او سعی دارد اعضای برخی از خانواده‌ها مانند دختر آرون، گریسی (آنابل هالووی) و فرزندان ریک گرایمز را تعقیب کند.

جهان مردگان متحرک در حال گسترش است و تاکنون پروژه‌های جدیدی حول شخصیت‌های محبوب معرفی شده است. سریال اسپین‌آف The Walking Dead: Dead City روی شخصیت‌های مگی و نیگان تمرکز دارد که از مکان اصلی سریال واکینگ دد جدا شده و به منهتن پسا آخرالزمانی ـ جهانی ناآشنا و دیوانه‌وار در دنیای واکینگ دد – سفر می‌کنند.

علاوه بر آن یک فیلم سه‌گانه حول محور شخصیت محبوب ریک گرایمز (با بازی اندرو لینکن) در دست ساخت قرار دارد و کارل و دریل نیز سریال‌های اختصاصی خود را خواهند داشت. سریال Tales of the Walking Dead هم به عنوان یک آنتولو‌ژی اپیزود محور معرفی شده، روی شخصیت‌های مختلف و پیشینه‌ آن‌ها تمرکز دارد.

لازم به ذکر است که قسمت‌های پایانی سریال مردگان متحرک از تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر ۱۴۰۱) از شبکه AMC پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا