بازی

تصاویر جدیدی از سریال Resident Evil نتفلیکس منتشر شد

تصاویر جدیدی از سریال Resident Evil نتفلیکس منتشر شد

تصاویر جدید سریال Resident Evil که شب گذشته منتشر شدند، جزئیات بیشتری در مورد اقتباس نتفلیکس از سری بازی‌ها نشان می‌دهد و البته از بازگشت سگ‌های زامبی محبوب طرفداران خبر می‌دهد.

علاوه بر انتشار جدیدترین تصاویر، اینترتینمنت ویکلی همچنین با اندرو داب، شورانر سریال درباره پلات داستانی مرموز آن صحبت کرد که حول دو دختر جوان و سرگذشت آن‌ها می‌گذرد.

مطلب پیشنهادی:۶۰ فیلم که براساس داستان واقعی ساخته شده‌اندواقعیت؛ ترسناک‌تر از هر تخیل
۶۰ فیلم که براساس داستان واقعی ساخته شده‌اند

با انحراف کامل از فرنچایز بازی‌های ویدیویی، سریال Resident Evil در دو بازه زمانی متفاوت می‌گذرد. قسمتی از داستان در سال ۲۰۲۲ اتفاق می‌افتد، زمانی که دانشمند آلبرت وسکر (با بازی لنس ردیک) به همراه دخترانش، جید (تامارا اسمارت) و بیلی (سینا آگودونگ) به New Raccoon City نقل مکان می‌کنند.

همچون همیشه شیوع زامبی در شهر رخ خواهد داد و این دو دختر باید نحوه مبارزه با مردگان را در همان سنین نوجوانی بیاموزند. در همان حین، قسمتی دیگر از این مجموعه داستان نسخه بزرگسال جید (با بازی الا بالینسکا) در سال ۲۰۳۶، چهارده سال پس از اینکه ویروس مرگبار T-Virus شهر جدید راکون را غرق خون کرد، دنبال می‌کند.

تصاویر جدید، نگاهی اجمالی به گذشته و حال سریال Resident Evil به ما می‌دهد و نشان می‌دهد که نسخه بزرگسال جید چگونه باید با انبوهی از زامبی‌ها مبارزه کند. این تصاویر همچنین راج (احد رضا میر)، شوهر جید را نشان می‌دهد که احتمالا درگیر تاریخچه ناخوشایند خانوادگی شده و در نهایت، تصاویری از دو خواهر جوان را می‌بینیم که وحشت‌زده به چیزی نگاه می‌کنند.

در حالی که هنوز اطلاعات زیادی درباره Resident Evil نداریم، می‌توان گفت که این دو خواهر هسته عاطفی سریال هستند. همراه با تصاویر جدید، اندرو داب همچنین در مورد اینکه چگونه جید و بیلی شخصیت‌‌های متضادی دارند صحبت کرد.

جید بداخلاق و تندخو است، اما در عین حال، در اعماق وجود او، فردی است که در شرایط بحرانی همه چیز را جدی می‌گیرد. به دلیل نحوه تربیتش، همیشه دیوارهای زیادی دور خود می‌کشد. می‌توان گفت جید کسی است که همیشه در یک لباس زرهی راه می‌رود.

از سوی دیگر، بیلی فردی مطیع است که عمیقا به دنیای اطراف خود اهمیت می‌دهد. داب در توصیف دختر جوان گفت:

شخصیتی که واقعا دلسوز است و شاید کمی کمتر از خواهرش با صراحت حرف می‌زند، اما با برخی از شیاطین درونی خود دست و پنجه نرم می‌کند. شخصیتی که عمیقا به مردم و حیوانات اهمیت می‌دهد. از آن دست افرادی که پا روی مورچه نمی‌گذارد.

در سریال Resident Evil همچنین آدلین رودولف، پائولا نونیز، احد رضا میر، کانر گوساتی و تورلو کانوری ایفای نقش کرده‌اند. این سریال در روز ۱۴ جولای (۲۳ تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا