بازی

با ماد CSGO Kart تجربه‌ای شبیه بازی راکت لیگ خواهید داشت

با ماد CSGO Kart تجربه‌ای شبیه بازی راکت لیگ خواهید داشت

کانتر-استرایک: گلوبال آفنسیو (Counter-Strike: Global Offensive) یک بازی شوتر اول شخص بسیار محبوب است ولی با نصب ماد CSGO Kart می‌توانید یک تجربه کاملا متفاوت را داشته باشید.

شما با نصب CSGO Kart می‌توانید مد capture the flag را با ماشین‌های گوکارت بازی کنید. لوک میلانتا (Luke Millanta) و دیتر استاسن (Dieter Stassen) توسعه دهنده ماد CSGO Kart هستند. لوک میلانتا تجربه این ماد را شبیه بازی راکت لیگ ولی با موشک‌های واقعی توصیف کرده است و می‌توانید بیانیه او را در زیر بخوانید: 

به جای اینکه به عنوان سرباز/انسان بازی کنید، در عوض شکل یک گوکارت مسلح را دارید. تیم‌ها با هم مبارزه می‌کنند تا پرچم تیم مقابل را گرفته و آن را به پایگاه خود بازگردانند. هر بار که این کار را انجام دهید یک امتیاز دریافت خواهید کرد. در سراسر نقشه نیز سرعت دهنده، مهمات، تله‌پورترها و کیت‌ها/تقویت‌کننده‌های سلامت وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید آیتم های CSGOجمعه بازار دیجیتالی!
راهنمای خرید آیتم های CSGO

ماد CSGO Kart

ساخت چنین مادهایی برای CSGO چندان عجیب نیست و در سال‌های گذشته بازی‌ها Grand Theft Auto: San Andreas، فورتنایت، Fall Guys و حتی سریال Squid Game نیز به این عنوان شوتر اول شخص اضافه شده‌اند. طرفداران حتی با ماد Classic Offensive تجربه Counter-Strike 1.6 را در گلوبال آفنسیو ممکن کرده بودند. 

کانتر-استرایک: گلوبال آفنسیو (Counter-Strike: Global Offensive) در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شده و روی پی‌سی، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی اسیشن ۳ در دسترس قرار دارد. این بازی در سال‌های گذشته همیشه یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استیم بوده و به صورت همزمان هزاران بازیکن آن را تجربه می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!


ولاگ گیمزکام #4 – با بهترین بازی نمایشگاه آشنا بشید

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا