تریلر Senua’s Saga: Hellblade 2 تکنولوژی انیمیشن صورت را به نمایش میگذارد
استودیو نینجا تئوری و اپیک گیمز به تازگی تریلر جدیدی حول فناوری انیمیشن صورت در بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 ارائه کردهاند.
در جریان ارائه State of Unreal در روز چهارشنبه در همایش GDC، دو شرکت ابزار Metahuman آنریل انجین را به نمایش گذاشتند که برای ساخت شخصیت اصلی Senua در دنباله آتی استفاده شده است.
کیم لیبریم، مدیر ارشد فناوری اپیک ادعا کرد:
این ابزار ابری به شما اجازه میدهد انسانهای دیجیتالی فوتورئالیستی را برای بازی یا تجربه خود، با سادگی خالق یک شخصیت نقشآفرینی، در عین حال با سطحی از واقعگرایی و سفارشیسازی که قبلاً ندیدهاید، ایجاد کنید.
مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
ملینا یورگنس، بازیگر موشن کپچر در Ninja Theory، سپس روی صحنه رفت تا نشان دهد که چگونه این فناوری کاربران را قادر میسازد تا به سرعت انسانهای دیجیتالی با کیفیت بالا ایجاد کنند.
نینجا تئوری و مالک استودیو، مایکروسافت، بازی Hellblade 2 را در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۱۹ معرفی کردند. تمیم آنتونیداس یکی از بنیانگذاران نینجا تئوری در ویدئویی از پشت صحنه ساخت بازی که در ژوئن ۲۰۲۱ منتشر شد، گفت:
Hellblade برای ما بسیار خاص است و نمیخواستیم دنبالهای مستقیم بسازیم، میخواستیم کار فوقالعادهای انجام دهیم، بنابراین تا حد ممکن برای محقق کردن این امر تلاش کردیم.
این بازی در قرن نهم در کشور ایسلند میگذرد، بههمین خاطر تیمهای هنری و صوتی استودیو برای عکاسی، فتوگرامتری و ترکیب آن با دادههای ماهوارهای برای بازسازی بخشهای بزرگی از مناظر به آنجا فرستاده شدند.
آنتونیداس گفت در بخش شخصیتها، لباسهای واقعی ساختند و آنها را اسکن کردند. آنها با اپیک گیمز همکاری کردند تا نسل جدیدی از شخصیتهای دیجیتال را برای طرفداران به ارمغان بیاورند.
در بخش مبارزه، سازندگان دوست داشتند که بازی فوقالعاده واقعی و بیرحم باشد. بنابراین ملینا یورگنس دو سال آموزش دید و تمام انیماتورها آموزشهای رزمی را گذارندند.
مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسولهای دیجیتال بدانیدهر ارزانی بیحکمت نیست!
چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟