رمز ارز

جایزه یک میلیون دوج کوین، شوک جدید ایلان ماسک به بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، میلیاردر معروف و مدیرعامل شرکت‌های تسلا و توییتر، با انتشار یک توییت جدید بار دیگر باعث جهش قیمتی ارزهای دیجیتال شد.
به گزارش رمزارز نیوز، ماسک در توییت اخیر خود به پروتکل لایه اول آپتوس (Aptos) اشاره کرده که باعث افزایش قیمت این رقیب اتریوم شده است. این توییت ماسک که در آن «AI APT OTT» نوشته شده بود، باعث شد که قیمت رمزارز بومی این شبکه مبتنی بر اثبات سهام، یعنی APT با یک رشد ۹٫۲ درصدی در تنها چند ساعت، از ۱۲٫۲۷ دلار به ۱۳٫۴ دلار افزایش یابد. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت رمزارز آپتوس کمی عقب‌نشینی کرده و به محدوده ۱۲٫۶ دلار بازگشته است.
ماسک همچنین به میم ارسال‌شده توسط یک طراح گرافیک دوج کوین پاسخ داد که تصویری از این میلیاردر را که ظاهراً در معدن کار می‌کرد، منتشر کرده بود. در این میم، این طراح گرافیک در واقع به شایعاتی پرداخته مبنی بر اینکه، ماسک زمانی صاحب یک معدن زمرد بود.
در پاسخ به این ادعا، ماسک به رسانه‌ها قول داده که اگر کسی بتوانند مدرکی دال بر وجود معدن زمرد او ارائه دهد، به او در قالب دوج کوین جایزه خواهد داد:

من یک میلیون دوج کوین برای اثبات وجود این معدن پرداخت خواهم کرد!

این توییت‌ها باعث رشد موقت دوج کوین شد و قیمت این میم کوین را با یک رشد ۵ درصدی، از ۰٫۰۸۶۸ دلار به ۰٫۰۹۱۲ دلار رساند. با این حال، DOGE از آن زمان عقب‌نشینی کرده و در زمان نگارش این خبر، در محدوده قیمتی ۰٫۰۸۹۲ دلار معامله می‌شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا