بازی

تریلر فیلم Boston Strangler با بازی کیرا نایتلی و کری کون منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر فیلم Boston Strangler با بازی کیرا نایتلی و کری کون منتشر شد [تماشا کنید]

اخیرا تریلری از فیلم جدید شبکه هولو با عنوان Boston Strangler منتشر شده که در آن کیرا نایتلی و کری کون را در نقش‌های اصلی می‌بینیم. این فیلم داستان لورتا مک‌لاگلین (نایتلی)، خبرنگار روزنامه Record-American را روایت می‌کند که به عنوان اولین گزارشگر پرده از راز قتل ۱۳ زن در سال ۱۹۶۳ برداشته بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیستفانتزی‌هایی که برای تمام سنین مناسب نیستند!
۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیست

از آنجایی که این قاتل مرموز قربانیان بیشتری را درگیر می‌کند، لورتا تلاش می‌کند تا تحقیقات خود را در کنار دوست و همکار خبرنگار خود ژان کول (با بازی کری کون) ادامه دهد، اما این دو در عین حال درگیر تبعیض جنسی افسارگسیخته آن دوران می‌بینند. با این وجود، مک‌لاگلین و کول شجاعانه داستان را در معرض خطر بزرگ شخصی دنبال می‌کنند و زندگی خود را وقف کشف حقیقت می‌کنند. در ادامه تریلر این فیلم را تماشا می‌کنید:

در طول دهه ۶۰ میلادی، آلبرت دسالوو که به عنوان قاتل زنجیره‌ای شناخته می‌شود، در منطقه بوستون، ایالت ماساچوست، ۱۳ زن را از طریق خفه کردن به قتل رساند که کول و مک‌لاگلین در جریان تحقیقات خود به او لقب Boston Strangler را دادند. مک‌لاگلین در سال ۲۰۱۸ در سن ۹۰ سالگی پس از گذراندن حرفه طولانی خود به عنوان گزارشگر اخبار پزشکی که شامل کار برجسته او برای مقابله با بحران ایدز بود، درگذشت. در سال ۲۰۲۱ اعلام شد که کیرا نایتلی، بازیگر نام‌آشنای انگلیسی قرار است نقش این خبرنگار را با هدف برجسته کردن فعالیت پیشگامانه او و ژان کول در پوشش یکی از وحشتناک‌ترین پرونده‌های واقعی جنایت بوستون بازی کند.

این فیلم توسط مت راسکین (سازنده Crown Heights) نوشته و کارگردانی شده و ریدلی اسکات به همراه تام آکرلی، جوزی مکنامارا از جمله تهیه‌کنندگان آن هستند. آلساندرو نیوولا، دیوید دستمالچیان، مورگان اسپکتور، بیل کمپ و کریس کوپر از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Boston Strangler به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) برای مخاطبان آمریکایی در هولو و برای طرفداران بریتانیایی از دیزنی پلاس به نمایش دربیاید.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: آپدیت جدید ماینکرفت و ضربه گیم پس به فروش بازی‌ها

تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا