بازی

ساخت سریال Blade Runner 2099 توسط آمازون رسما تایید شد

ساخت سریال Blade Runner 2099 توسط آمازون رسما تایید شد

همانطور که قبلا اعلام شده بود جهان Blade Runner قرار است با ساخت سریالی به نام Blade Runner 2099 گسترش یابد. اکنون پس از مدت نسبتا طولانی آمازون رسما از ساخت این سریال به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات خبر داده است. این مینی سریال لایو اکشن در واقع به عنوان دنباله‌ای محسوب می‌شود که قرار است داستان بلید رانر را بسط دهد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ

ریدلی اسکات که فیلم اصلی Blade Runner را در سال ۱۹۸۲ کارگردانی کرد، در مقام تهیه‌کننده اجرایی در این سریال همکاری می‌کند و سیلکا لوییسا (سریال Shining Girls) نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال در این پروژه حضور دارد. همچنین مایکل گرین که نویسندگی فیلم Blade Runner 2049 را برعهده داشت جزو تهیه‌کنندگان این سریال خواهد بود.

ورنان ساندرس، رییس استودیوهای آمازون در بیانیه‌ای درباره این پروژه و گسترش فرانچایز علمی تخیلی بلید رانر گفت:

فیلم اصلی بلید رانر به کارگردانی ریدلی اسکات یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فیلم‌های علمی‌تخیلی تمام دوران است. ما اکنون مفتخریم تا سریال Blade Runner 2099 را به تمام مخاطبان خود در پرایم ویدیو معرفی کنیم و ادامه این فرانچایز را با همکاری استعدادهایی مانند اسکات، سیلکا لوییسا و کمپانی‌های Free Productions و Alcon Entertainment بسازیم.

سریال Blade Runner 2099

سریال Blade Runner 2099 یکی دیگر از پرو‌ژه‌های Alcon در دنیای بلید رانر است و البته اولین پروژه لایو اکشن برای تلویزیون خواهد بود. دنباله‌های قبلی بلید رانر شامل فیلم Blade Runner 2049 به کارگردانی دنی ویلنوو می‌شود که در سال ۲۰۱۷ با بازی رایان گاسلینگ اکران شد و توانست جایزه اسکار را نیز بدست آورد. علاوه بر آن مجموعه انیمیشنی Blade Runner: Black Lotus یکی دیگر از این عناوین است که در سال ۲۰۲۱ از ادالت سوییم پخش شد.

هنوز درباره داستان یا بازیگران این سریال صحبتی نشده، اما در آینده اخبار تکمیلی آن منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شویدطلیعه روزهای پایانی جهان در قاب سینما
با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شوید


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا