بازی

تریلر جدید Black Panther: Wakanda Forever منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدید Black Panther: Wakanda Forever منتشر شد [تماشا کنید]

استودیوی مارول در پنل مخصوص خود در کامیک کان ۲۰۲۲ اولین تریلر از فیلم Black Panther: Wakanda Forever را منتشر کرد و به طرفداران نمایی از این فیلم مورد انتظار نشان داد.

این تریلر بازگشت تعدادی از شخصیت‌های پلنگ سیاه را تایید کرد. شخصیت‌هایی مثل Shuri با بازی لتیشیا رایت، Nakia با بازی لوپیتا نیونگو، Okoye با بازی دانای گوریرا و Namor با بازی تنوچ هوئرتا.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند

مارول تمام تلاش خود را کرده بود تا نقش آخر را تا جایی که امکان دارد مخفی نگاه دارد اما درنهایت با این تریلر، مشخص شد که تمرکز اصلی فیلم روی نیمور ساب-مارینر (Namor Sub-mariner) بوده و این شخصیت منفی نقشی کلیدی در داستان فیلم ایفا می‌کند.

قسمت دوم بلک پنتر بدون حضور چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) ادامه پیدا می‌کند. این بازیگر که در نقش تچالا یا همان پلنگ سیاه ایفای نقش می‌کرد، در سال ۲۰۲۰ به علت ابتلا به سرطان درگذشت.

در همین راستا در طول تریلر به این بازیگر فقید ادای احترام صورت گرفت. اما با دقت به لحظات پایانی این ویدیو می‌توان متوجه حضور بلک پنتر دیگری شد که سوالات زیادی را در ذهن طرفداران ایجاد کرده است.

برخی تصور می‌کنند که فیلم، مسیر کامیک بوک را دنبال کرده و شخصیت «شوری» را در لباس پلنگ سیاه قرار می‌دهد، اما هنوز هیچ چیزی به طور رسمی مشخص نشده است.

گفتنی است که کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیو مارول، در رویداد طرفداران Black Widow در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که ساخت فیلم بدون چادویک کار سخت و احساسی خواهد بود، اما همه هیجان زده هستند تا واکاندا را دوباره به طرفداران نشان دهند، در نتیجه قصد دارند این کار را به نحوی انجام بدهند که چادویک به آن‌ها افتخار کند.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ برابر با ۲۰ آبان ۱۴۰۱ در سینماها اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا