بازی

تریلر جدید از گیم‌پلی بازی The Callisto Protocol منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدید از گیم‌پلی بازی The Callisto Protocol منتشر شد [تماشا کنید]

رویداد سامر گیم فست ۲۰۲۲ دقایقی پیش شروع شد و یکی از اولین عناوین حاضر در این مراسم، بازی بسیار ترسناک The Callisto Protocol است که توسط توسعه دهندگان سابق Dead Space ساخته می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرماتجربه سرمای استخوان سوز در زیر پتوی گرم
پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرما

چند روز پیش در مراسم State of Play برای اولین بار از گیم‌پلی The Callisto Protocol رونمایی شد و اکنون استودیو Striking Distance در سامر گیم فست ۲۰۲۲ تریلری جدیدی از این بازی منتشر کرده است. The Callisto Protocol قرار بود در جهان پابجی جریان داشته باشد، اما چندی پیش تصمیم سازندگان آن تغییر کرد. این بازی در سال ۲۳۲۰ در زندانی به اسم Black Iron روی ماهِ سیاره مشتری، کالیستو، جریان دارد. 

گلن اسکوفیلد، کارگردان کستیلو پروتوکول، به عنوان مهمان در کنفرانس حاضر بود و به این اشاره کرد که بیشتر توسعه این بازی در زمان پاندمی ویروس کرونا انجام شده است. تریلری که امشب نمایش داده شده، دشمنان جدید را به ما نشان می‌دهد و از یک اسلحه جالب نیز رونمایی می‌کند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید.

بازی The Callisto Protocol در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی‌سی منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه ترسناک سوپرمنوقتی نماد امید تبدیل به دلیل وحشت می‌شود
۱۰ نسخه ترسناک سوپرمن


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا