بازی

برنامه تابستانی Games Done Quick با جمع‌آوری ۳ میلیون دلار به پایان رسید

برنامه تابستانی Games Done Quick با جمع‌آوری ۳ میلیون دلار به پایان رسید

مسابقات تابستانی Games Done Quick، رویداد سالانه اسپیدرانینگ، امسال توانست ۳.۰۱ میلیون دلار برای «پزشکان بدون مرز» اعانه جمع‌آوری کند.

این رویداد که در شهر بلومینگتن ایالت مینه‌سوتا برگزار شد، اولین رویداد حضوری GDQ از زمان برگزاری بازی‌های Awesome Games Done Quick در سال ۲۰۲۰ بود.

مطلب پیشنهادی:ویجی لاگ: ریمیک، ریمستر، ریبوت و کالکشن چطور در صنعت بازی‌های ویدیویی راه پیدا کردند؟دوباره میسازمت بازی!
ویجی لاگ: ریمیک، ریمستر، ریبوت و کالکشن چطور در صنعت بازی‌های ویدیویی راه پیدا کردند؟

تمام اسپیدران‌های انجام شده در SGDQ 2022 در کانال یوتیوب مسابقات Games Done Quick بایگانی شده و اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید از آنجا مشاهده کنید.

رویداد بعدی Games Done Quick Flame Fatales خواهد بود، یک رویداد اسپیدرانینگ مختص بانوان که به صورت آنلاین از ۲۱ تا ۲۷ آگوست (یکشنبه ۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) برگزار می‌شود.

Games Done Quick

از لحظات برجسته رویداد تابستانی می‌توان به اسپیدران بازی Halo Infinite توسط گیمر WaifuRuns اشاره کرد که کمتر از ۹۰ دقیقه بازی را به پایان رساند. با کلیپینگ جهان بازی (روشی برای فعال یا غیرفعال کردن عملیات رندر در یک منطقه مشخص از بازی) و اکسپلویت فیزیک ناپایدار بازی با چنگک، این بازیکن موفق شد با سرعتی مضحک در بازی پرواز کند.

زمانی که این رویداد از مرز ۳ میلیون دلار عبور کرد، با دو اسپیدران از بازی الدن رینگ به کار خود پایان داد. می‌توانید لحظه عبور از هدف سه میلیون دلاری را که از برنامه زنده ضبط شده بود، در زیر تماشا کنید.

رویدادهای Games Done Quick اکنون بیش از ۴۰ میلیون دلار برای موسسات خیریه در سراسر جهان از زمان تاسیس خود در سال ۲۰۱۰ جمع آوری کرده است. از جمله این موسسات می‌توان به پزشکان بدون مرز، بنیاد پیشگیری از سرطان، صندوق ملاله، سازمان تحقیقات اوتیسم و CARE اشاره کرد.

پس از گذشت دو سال و برگزاری چندین رویداد از راه دور، قابل درک است که رویدادهای آتی GDQ در آینده نیز به صورت حضوری باز خواهند گشت.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


محبوب‌ترین بازی‌های گیمرها توی بازار

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا