بازی

تریلر جدیدی از Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شد [تماشا کنید]

در جریان مسابقات Super Bowl، استودیو مارول تریلر جدیدی از Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر کرد، دنباله‌ای که آخرین ساخته جیمز گان (James Gunn) برای دنیای سینمایی مارول (MCU) خواهد بود.

داستان «نگهبانان کهکشان ۳» که سال‌ها پس از وقایع Avengers: Endgame رخ می‌دهد، مجددا ماجرای گروه پیتر کوییل (کریس پرت) و رویارویی آن‌ها با دشمنی جدید به اسم High Evolutionary را روایت می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فن تئوری معروف درباره دنیای سینمایی مارولبراساس ادعای کاربران شبکه اجتماعی ردیت
۱۰ فن تئوری معروف درباره دنیای سینمایی مارول

High Evolutionary در کامیک بوک‌ها شخصیتی است که به دنبال خلق بی‌نقص‌ترین موجود ممکن است و در این مسیر از سرتاسر کهکشان موجودات مختلفی را می‌دزدد و با انجام آزمایش‌های مختلف، آن‌ها را ناقص می‌کند. اولین تریلر نگهبانان کهکشان ۳ به این نکته اشاره می‌کرد که این ابرشرور جدید به نحوی با راکت (بردلی کوپر) ارتباط دارد.

البته این ابرشرور تنها شخصیت جدید نسخه سوم این مجموعه نخواهد بود و شخصیت آدام وارلاک (ویل پولتر) نیز در این فیلم حضور دارد که به وجود او در صحنه پس از تیتراژ نسخه دوم اشاره شده بود. از آن‌جایی که «های اوولوشنری» دشمن اصلی این فیلم است، بعید نیست که او در پدید آمدن آدام وارلاک نیز نقش داشته باشد.

در کنار دو شخصیت جدید، Cosmo the Space Dog هم در این فیلم حضور دارد که توسط Maria Bakalova صداگذاری شده است. البته این شخصیت پیش‌تر در Guardians of the Galaxy Holiday Special هم حضور پیدا کرده بود و به سرعت به یکی از شخصیت‌های محبوب طرفداران تبدیل شد.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در تاریخ ۵ مه ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی مون نایت – بتمن مارولیک شخصیت با چندین هویت
معرفی مون نایت – بتمن مارول


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا