بازی

اطلاعات جدیدی از Call of Duty: Warzone Mobile لو رفت

اطلاعات جدیدی از Call of Duty: Warzone Mobile لو رفت

اکتیویژن قصد دارد به زودی اطلاعات جدیدی از بازی کال آو دیوتی: وارزون موبایل (Call of Duty: Warzone Mobile) منتشر کند، ولی پیش از آن یک سری جزئیات لو رفته است. 

سایت جدید Call of Duty: Warzone Mobile اعلام کرده که در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) یک رویداد زنده برای این بازی برگزار می‌شود. با این وجود سورس کدهای این سایت حاوی اطلاعات بیشتری هستند که مهم‌ترین آن‌ها لابی‌های ۱۲۰ نفره است. وارزون موبایل قول یک تجربه واقعی از گیم‌پلی این فرانچایز را به بازیکنان می‌دهد.

همچنین در این کدها اشاره شد که با یک پیش ثبت نام، می‌توانید در هنگام لانچ کال آو دیوتی: وارزون موبایل جایزه دریافت کنید. در این سایت تریلر رونمایی از Call of Duty: Warzone Mobile نیز تعبیه و پنهان شده است. البته رویداد Call of Duty Next تنها روی وارزون موبایل تمرکز ندارد و خیلی‌ها منتظر پروژه‌های اینفینیتی وارد هستند.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیماز شدو آو د کلوسوس تا واکینگ دد
تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیم

وارزون موبایل

این استودیو روی Warzone 2.0 و Call of Duty: Modern Warfare 2 کار می‌کند. در این رویداد از بخش چند نفره مدرن وارفر ۲ رونمایی و جزئیات بیشتری هم از وارزون ۲ منتشر می‌شود. وارزون ۲ بر اساس شایعات دو ماه دیگر به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. 

شرایط و آینده فرانچایز کال آو دیوتی یک موضوع بسیار داغ در صنعت ویدئو گیم محسوب می‌شود. از یک طرف شایعات به این اشاره دارند که مایکروسافت قصد دارد این سری را به انحصار ایکس باکس درآورد. از طرف دیگر خود مایکروسافت و فیل اسپنسر اعلام کرده‌اند که انجام این کار منطقی نیست.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا