بازی

تریلر بسته الحاقی ددپول برای Marvel’s Midnight Suns منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر بسته الحاقی ددپول برای Marvel’s Midnight Suns منتشر شد [تماشا کنید]

2K اولین تریلر از بسته الحاقی The Good, the Bad, and the Undead بازیMarvel’s Midnight Suns با حضور ددپول را منتشر کرده است که در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) منتشر خواهد شد.

این بسته الحاقی، ددپول را به عنوان یک قهرمان قابل استخدام، قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد جدید و فرصتی برای دوستی با او در Abbey فراهم می‌کند. همچنین دشمن‌های جدید نیز در طول ماموریت‌های داستانی بازی معرفی خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی تاریخ آشنا شویدبهتر از لایو اکشن؟
با بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی تاریخ آشنا شوید

این اولین بسته الحاقی از حداقل چهار بسته DLC است که برای Midnight Suns برنامه ریزی شده و DLCهای دیگر آن براساس شخصیت‌هایی از جمله Venom و Morbius خواهد بود.

هر بسته الحاقی یک قهرمان جدیدی را معرفی می‌کند و سه ماموریت داستانی جدید، یک ارتقای جدید برای Abbey و مجموعه‌ای از اسکین‌ها و لباس‌های جدیدی برای قهرمان اضافه می‌کند.

2K Games تنها یک ماه پس از انتشار بازی در ۲ دسامبر، تخفیف قابل توجهی برای بازی Marvel’s Midnight Suns ارائه کرده است. هر چهار نسخه این عنوان استراتژی توسعه‌یافته توسط Firaxis با ۳۳ درصد تخفیف در مارکت‌های دیجیتال کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی فروخته می‌شود.

البته این پیشنهاد هم اکنون برای کنسول‌ها منقضی شده، اما تا ۹ فوریه (۲۰ بهمن) از طریق استور اپیک گیمز برای رایانه‌های شخصی در دسترس است.

مطلب پیشنهادی:۱۴ دوست و دشمن مون نایتشخصیت‌هایی در کنار/در برابر شوالیه ماه
۱۴ دوست و دشمن مون نایت


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا