بازی

آینده لوت باکس‌ها در اروپا با خطری بسیار جدی مواجه است

آینده لوت باکس‌ها در اروپا با خطری بسیار جدی مواجه است

پارلمان اروپا با اکثریت قاطع قانونی را تصویب کرده‌ که از کمیسیون اروپا می‌خواهد استاندارد‌هایی را برای حفاظت بیشتر از گیمرها در برابر خریدهای درون و لوت باکس ها ایجاد کند.

این مصوبه با ۵۷۷ رای موافق، ۵۶ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع به تصویب رسید. ۱۶ توصیه خاص در این گزارش وجود دارد، از جمله ایجاد مجموعه‌ای از قوانین هماهنگ که اطلاعات روشنی در مورد نوع محتوای موجود در بازی‌های ویدیویی ارائه می‌دهد. در اینجا به سیستم رتبه بندی سنی اطلاعات بازی‌های اروپایی (PEGI) به عنوان یک مثال عالی اشاره شده است.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟

در حال حاضر ۳۸ کشور اروپایی از PEGI استفاده می‌کنند، اما این سیستم در بیشتر آن‌ها الزامیت قانونی به همراه ندارد. یکی از اولویت‌های اصلی کمیسیون اروپا این است که قانون‌های فعلی این کشورها را برای محافظت از کاربران در مقابل شیوه‌های درآمدزایی غارتگرانه کمپانی‌های بزرگ ارزیابی کند.

لوت باکس

کشورهای زیادی در سال‌های گذشته سعی کردند که خرید لوت باکس ها را غیرقانونی کنند و به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد انقراض آن‌ها خواهیم بود. با این وجود فدراسیون بازی‌سازان اروپا به سایت GamesIndustry.biz اعلام کرد که نگران مقررات سختگیرانه‌تر برای همه خریدهای درون برنامه‌ای است. 

این اتحادیه همچنین به قضیه خرید ۷۰ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت نیز ورود کرده و نگران تاثیر این معامله به روی رقابت در صنعت ویدئو گیم و گیمرهای اروپایی است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای کسب درآمد از طریق بازیهم بازی کنید، هم پول دربیارید!
راهنمای کسب درآمد از طریق بازی


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا