رمز ارز

تنها ۱۱ روز تا هاوینگ: قیمت بیت کوین به بالای ۷۲ هزار دلار برگشت!

تنها ۱۱ روز تا هاوینگ: قیمت بیت کوین به بالای ۷۲ هزار دلار برگشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز، دوشنبه ۸ آوریل و در حالی که تنها ۱۱ روز به هاوینگ آتی بیت کوین باقی مانده، قیمت این ارز دیجیتال بار دیگر از ۷۲ هزار دلار گذشت. رشد قیمت بیت کوین به افزایش قیمت برخی از توکن‌های این اکوسیستم، از جمله توکن‌های BRC-۲۰ هم کمک کرده است.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۷۲،۲۱۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۴ درصد افزایش یافته است.

Ramzarzخرید سریع BTC!
با یک کلیک بیت‌کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید BTC

ارزش بازار بیت کوین نیز با رشد روزانه ۴ درصدی، به ۱٫۴۲ تریلیون دلار رسیده است.bitcoin-tops-71k-ordinals-bets-rise-ahead-of-halving

همانطور که گفته شد، همزمان با صعود بیت کوین و افزایش انتظارات مبنی بر رشد بیشتر قیمت آن پس از اجرای هاوینگ، ارزش برخی از توکن‌ها و پروژه‌های مستقر در شبکه بیت‌ کوین هم افزایش یافته است.

در همین راستا، داده‌ها نشان می‌دهند که حجم فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مبتنی بر بیت کوین در هفته گذشته از رهبران معمول این بخش، یعنی اتریوم و سولانا پیشی گرفته است.bitcoin-tops-71k-ordinals-bets-rise-ahead-of-halving

علاوه بر این، ارزش بازار توکن‌های BRC-۲۰ بیت کوین هم در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۶ درصد افزایش یافته است.

در این میان، توکن‌های BRC-۲۰ معروف بازار، همچون مولتی بیت (MUBI) و ساتوشی‌وی‌ام (SAVM)، رشد قابل‌توجه دو رقمی را به ثبت رسانده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا