بازی

Assassin’s Creed Mirage رسما توسط یوبیسافت معرفی شد

Assassin’s Creed Mirage رسما توسط یوبیسافت معرفی شد

پس از ماه‌ها شایعات و اخبار مختلف، یوبیسافت رسما بازی Assassin’s Creed Mirage را معرفی کرد و در رویداد بعدی Ubisoft Forward که ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار می‌شود، شاهد اطلاعات جدیدی درباره این بازی خواهیم بود.

اوایل امروز، تصویری از استور یوبیسافت به‌طور تصادفی فاش شده بود که به محتوای یکی از ماموریت‌های Assassin’s Creed Mirage (که در آن زمان معرفی نشده بود) اشاره داشت. تصویر فاش شده وجود این بازی را تایید کرد که در طول سال گذشته چندین بار در مورد آن گزارش‌هایی منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید

طبق اطلاعاتی که منتشر شده بود، ظاهرا این ماموریت با محوریت داستان مشهور «چهل دزد بغداد» طراحی شده که با این وجود می‌توان با اطمینان بیشتری گفت که داستان Assassin’s Creed Mirage در شهر بغداد روایت می‌شود.

حالا یوبیسافت تصویر رسمی جدیدی از این عنوان منتشر کرده که وجود Assassin’s Creed Mirage را کاملا تایید می‌کند. همچنین در جریان رویداد آینده این استودیو که شنبه دو هفته آینده برگزار خواهد شد، اطلاعات بیشتری از بازی ارائه خواهد شد.

Assassin's Creed Mirage

یوبیسافت بدون ارائه جزئیات بیشتری، در پست مربوط به معرفی Mirage نوشت:

Assassin’s Creed Mirage بازی بعدی Assassin’s Creed است. نمی‌توانیم منتظر باشیم تا در تاریخ ۱۰ سپتامبر و رویداد Ubisoft Forward جزئیات بیشتری از آن با شما به اشتراک بگذاریم.

در تصویر هنری ارائه شده، ظاهرا شاهد شخصیت Basim از Assassin’s Creed Valhalla هستیم که با لباس اساسین‌ها و همراه با یک تیغه مخفی، در حال پرش به سمت دوربین است. همچنین در پشت سر آن یک عقاب نیز دیده می‌شود، بنابراین می‌توان انتظار داشت که در این بازی یک بار دیگر شاهد قابلیت Eagle Vision باشیم.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این بازی در طول بهار ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد و شاید شاهد گیم‌پلی به سبک بازی‌های قدیمی فرنچایز Assassin’s Creed و یوبیسافت برخی عناصر RPG موجود در چند بازی اخیرا را کاهش دهد. با این حال، باید تا رویداد یوبیسافت منتظر باشیم تا جزئیات آن منتشر شود. تیم lastech در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت خود در سریع‌ترین زمان ممکن این اخبار را پوشش خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردناز درایور 3 تا اساسینز کرید آدیسی
تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردن


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا