رمز ارز

تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین و اتریوم (هفته دوم اسفند)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، رهبران بازار ارزهای دیجیتال، با شروع هفته جدید شاهد بهبودی جزئی هستند. با این حال، افزایش قیمت‌ها همراه با کاهش حجم نشان می‌دهد که خریداران اطمینان کمتری دارند، که در نهایت ممکن است احتمال ادامه روند نزولی را افزایش دهد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

تحلیل قیمت بیت کوین

به گزارش سایت کوین گیپ، همزمان با کاهش فشار فروش در بازار، قیمت بیت کوین از حمایت محلی ۲۲،۶۷۵ دلار بازگشت. این رالی بهبود در سه روز گذشته، منجر به یک رشد ۳٫۲ درصدی شده و قیمت بیت کوین را به محدوده ۲۳،۴۰۰ دلار رسانده است.

با این حال، حجم معاملات پایین علی‌رغم افزایش قیمت، نشان‌دهنده ضعف در حرکت صعودی است. بنابراین، قیمت بیت کوین به احتمال زیاد از مقاومت ۲۴ هزار دلاری باز می‌گردد و فاز اصلاحی در حال انجام را از سر می‌گیرد. با فروش پایدار، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است تا ۲۱،۵۰۰ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین و اتریوم (هفته دوم اسفند)
نمودار کندل یک روزه قیمت بیت کوین.

در مقابل، یک بریک‌آوت صعودی از ۲۴ هزار دلار ممکن است خریداران را تشویق کند تا سطوح بالاتر از مقاومت ۲۵ هزار دلار را دوباره به چالش بکشند.

تحلیل قیمت اتریوم

در بحبوحه فروش در بازار، قیمت اتریوم از خط روند مقاومت الگوی مگافون (megaphone) یا بلندگو پایین آمد و چرخه نزولی جدیدی را آغاز کرد. معمولاً، این چرخه خرسی در داخل ساختار الگو، می‌تواند منجر به نزول قابل‌توجهی به سمت خط روند حمایتی پایینی شود.

با این حال، قیمت اتریوم از حمایت ۱،۵۵۵ دلاری بازگشت و نشان داد که خریداران در تلاش برای به دست آوردن مجدد کنترل روند هستند. این برگشت صعودی، قیمت‌ این رمزارز را نزدیک به ۶ درصد افزایش داد و به محدوده ۱،۶۴۰ دلار رساند.

تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین و اتریوم (هفته دوم اسفند)
نمودار کندل یک روزه قیمت اتریوم.

با این حال، افزایش قیمت اتریوم با حجم پایین همراه است که نشان می‌دهد این افزایش موقتی است. رد شدن سطح قیمتی ۱،۶۶۱ دلار در نمودار روزانه نیز نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز احتمالاً پایین‌تر می‌رود و ممکن است به مرز ۱،۵۰۰ دلار برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا