رمز ارز

از بیت‌کوین بدون اینترنت چه می‌دانید؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت زیرساخت بیت کوین Blockstream با ZeroSync Association، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سوئیس، برای پخش اثبات دانش صفر بیت کوین از طریق ماهواره Blockstream  شریک شده است.
با این همکاری، نودهای بیت کوین قادر خواهند بود از هر مکان روی زمین، از جمله مواردی که پوشش اینترنتی ضعیفی دارند، در کسری از ثانیه، به جای ساعت‌ها یا روزها، همگام شوند.
سازمان ZeroSync در توییت اخیر خود گفت:

ما امروز هیجان‌ زده‌ایم که اعلام کنیم آدام‌بک، مدیر عامل Blockstream، موافقت کرد با ZeroSync برای پخش پروفیل‌های زنجیره‌ای ZK از طریق Blockstream Satellite همکاری کند.

مطابق با آخرین پیشرفت‌ها، ZeroSync در نظر دارد تا قبل از پایان سال یک پخش آزمایشی شامل سخت‌افزار ماهواره‌ای Blockstream را انجام دهد.
الگوریتم ZK-proofs می‌تواند به بیت کوین کمک کند تا خصوصی‌تر و ایمن‌تر شود؛ زیرا این فناوری امکان انجام تراکنش‌ها را به شیوه‌ای محرمانه فراهم می‌کند و تنها طرف‌های درگیر در تراکنش به جزئیات تراکنش دسترسی دارند.
علاوه بر این، zk-proofs می‌تواند مقیاس‌پذیری بیت کوین را با کاهش میزان داده‌هایی که باید در بلاکچین پردازش و ذخیره شود، افزایش دهد.
قابل ذکر است، ZeroSync  با موفقیت یک نمونه اولیه کاربردی ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت فعلی بلاکچین بیت کوین، از جمله داده‌های مالکیت و تاریخچه تراکنش‌ها را بدون نیاز به دانلود 500 گیگابایت داده فعلی زنجیره، احراز هویت کنند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا