رمز ارز

تحلیل بلندمدت بیت کوین؛ تحلیلگر معروف می‌گوید روند صعودی همچنان پابرجا است!

تحلیل بلندمدت بیت کوین؛ تحلیلگر معروف می‌گوید روند صعودی همچنان پابرجا است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت‌کوین در حال افزایش است و به نظر می‌رسد روند صعودی بلندمدت خود را حفظ کرده است. جاش، تحلیلگر کریپتو ورلد، نمودار بیت‌کوین را بررسی کرده و می‌گوید که اندیکاتور سوپر ترند (SuperTrend) همچنان سبز است و این نشان‌دهنده‌ تداوم بازار گاوی در تایم‌فریم‌های بالاتر است.

در چنین شرایطی، برای تغییر روند به وضعیت نزولی، نیاز به بسته شدن یک کندل ۴ روزه در زیر ۵۵۸۰۰ دلار داریم که تاکنون اتفاق نیفتاده است. بنابراین، همانند الگوهای گذشته که افت‌های موقت منجر به تغییر روند تأییدشده نشدند، به نظر می‌رسد بازار گاوی بزرگ‌تر همچنان ادامه دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با وجود روند صعودی فعلی، نوسانات کوتاه‌مدت در بازار وجود دارد. در تایم‌فریم روزانه، بیت‌کوین اخیراً ناحیه حمایتی فعلی را که قبلاً ناحیه مقاومت بوده، بین ۶۳ تا ۶۴ هزار دلار آزمایش کرده است.bitcoin-marches-towards-70k-bullish-and-bearish-arguments-explained

سطوح مقاومت بعدی نیز در حدود ۶۷ تا ۶۸ هزار دلار و سپس ۷۲ تا ۷۴ هزار دلار دیده می‌شوند. در طرف مقابل، در صورت سقوط بیت‌کوین به زیر ۶۳ هزار دلار، سطح حمایتی بعدی بین ۶۱ تا ۶۰ هزار دلار خواهد بود.

علاوه بر این، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین نیز با ورود سرمایه، بر بازار تأثیر مثبتی گذاشته‌اند. روز پنجشنبه، شاهد جریان ورودی تقریباً ۸۵ میلیون دلاری به صندوق‌های ETF بیت‌کوین بودیم که نسبت به ۵۳ میلیون دلار ورودی روز چهارشنبه، افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

با این حال، این ارقام همچنان در مقایسه با ابتدای هفته که شاهد ورود صدها میلیون دلار بودیم، پایین‌تر هستند.

بیت‌کوین همچنان در تلاش است تا از مقاومت کلیدی کوتاه‌مدت، یعنی ناحیه جیب طلایی، بین ۶۴.۲ تا ۶۴.۹ هزار دلار عبور کند. در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین با ۳.۴۰ درصد افزایش قیمت نسبت به روز گذشته در محدوده قیمتی ۶۶۵۱۷ دلار معامله می‌شود.

منبع

کوین پدیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا