رمز ارز

کدام رمزارزهای هوش مصنوعی پتانسیل رشد بیشتری دارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از افزایش اخیر علاقه‌مندی و هیجانات در میان توکن‌های هوش مصنوعی، رمزارز گراف (GRT) به طور بالقوه می‌تواند فضای بیشتری را برای رشد دیگری در آینده نزدیک داشته باشد.
افزایش اخیر در رمزارزهای مرتبط با هوش مصنوعی ثابت کرد که این موضوع برای معامله‌گران قابل اعتماد است. در حالی که کاملاً ثابت شده است که این نوع رمزارزها آمده‌اند که بمانند، موفقیت فوری ChatGPT هم قدرت فناوری هوش مصنوعی را نشان داد.
برخلاف سایر فناوری‌های نوظهور، هوش مصنوعی را می‌توان برای دستیابی به قابلیت‌های عظیم در زمان کوتاهی مقیاس‌بندی کرد، که آن را به یک پیشنهاد فوق‌العاده تبدیل می‌کند و معامله‌گران به سختی می‌توان از آن غفلت کنند. اگرچه برخی از رمزارزها فقط بر اساس تبلیغاتی که در پشت توکن‌های هوش مصنوعی وجود دارد، رشد می‌کنند، معامله‌گران در نهایت پروژه‌های واقعی را در وب 3.0، همانطور که در طول سال‌ها مشاهده شده، تشخیص خواهند داد.
اندیکاتور معیار میانگین متحرک در نمودار رمزارز گراف نشان می‌دهد که یک روند صعودی واضح برای این رمزارز از نظر احساسات وجود دارد. با این حال، این توکن هوش مصنوعی پس از اوج‌گیری در بحث ChatGPT و Google Bard کمی اصلاح شد. از این رو، هرگونه پیشرفت مثبت بیشتر در پذیرش هوش مصنوعی می‌تواند به معنای رشد دیگری برای همه توکن‌های هوش مصنوعی باشد.
در مورد توکن گراف، منحنی‌های میانگین متحرک همچنان به سمت حرکت رو به بالا اشاره می‌کنند که نشان می‌دهد در آینده نزدیک فضا برای صعود بیشتر وجود دارد. در مقایسه با قیمت گراف در ابتدای ژانویه 2023، این رمزارز بیش از 300 درصد از نظر ارزش رشد کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا