رمز ارز

تحلیل بانک جهانی درباره قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بانک استاندارد چارترد (Chartered) معتقد است زمستان بازار ارزهای دیجیتال به پایان رسیده است و قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان سال آینده به 100 هزار دلار برسد. تحلیلگران این بانک جهانی عوامل متعددی از جمله آشفتگی‌های اخیر در بخش بانکی را در افزایش قیمت ارز دیجیتال در سال پیش‌ رو مد نظر قرار داده‌اند.
به گزارش رمزارز نیوز این بانک در روز دوشنبه اعلام کرد که “زمستان کریپتو” به پایان رسیده است و قیمت بیت کوین ممکن است تا پایان سال 2024 به 100 هزار دلار برسد.
جف کندریک، رئیس تحقیقات دارایی‌های دیجیتال استاندارد چارترد، در یادداشتی بیان داشت که بیت کوین تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. این عوامل شامل آشفتگی اخیر در بخش بانکی، تثبیت دارایی‌های پرخطر در صورت پایان دادن فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره و افزایش بازدهی استخراج ارزهای دیجیتال می‌شود. این تحلیلگر نوشت:

اگرچه هنوز برخی عوامل و شرایط نامعلوم وجود دارد، اما به نظر می‌رسد راه برای رسیدن به سطح 100 هزار دلار روشن‌تر شده است.

افراد و تحلیلگران بسیاری اخیراً نسبت به چشم‌انداز بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال ابراز خوش‌بینی کرده‌اند.
در ماه مارس، مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری Vaneck بیان کرد که در طلا و بیت‌ کوین ما در ابتدای یک چرخه چند ساله هستیم در حالی که استراتژیست بلومبرگ، اینتلیجنس، اظهار داشت که ممکن است یک دوره افزایش شدید در قیمت BTC اتفاق بیفتد. در ماه فوریه، شرکت Pantera Capital اعلام کرد که بیت کوین وارد چرخه بازار صعودی بعدی خود شده است. رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، نیز به افزایش قیمت بیت کوین اعتقاد دارد و پیش‌بینی کرده که قیمت این ارز دیجیتال در سال 2025 به 500 هزار دلار خواهد رسید.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

بیت‌کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا