بازی

انیمیشن Super Mario بهتر از انتظارات خالق خود عمل کرده است

انیمیشن Super Mario بهتر از انتظارات خالق خود عمل کرده است

انیمیشن سوپر ماریو (Super Mario Bros) اکران بسیار موفقی داشته و حتی بهتر از انتظارات شیگرو میاموتو، خالق این سری، عمل کرده است. 

انیمیشن Super Mario سه هفته پیش در سراسر جهان اکران شده و احتمالا در آینده فروش آن از ۱ میلیارد دلار عبور خواهد کرد. این فیلم به زودی در کشور ژاپن نیز اکران می‌شود و میاموتو به همین مناسبت مصاحبه‌ای با رسانه‌های این کشور داشت. او در میان صحبت‌های خود اشاره کرد که انتظاراتش بالا بود، ولی این انیمیشن فراتر از آن‌ها عمل کرده است. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ اثر سینمایی برتر در جهان انیمیشنی دی‌سیمرهمی بر درد «دنیای سینمایی دی‌سی»
۱۰ اثر سینمایی برتر در جهان انیمیشنی دی‌سی

میاموتو همچنین باور دارد که نمرات نسبتا پایین منتقدان توجه بیشتری را به انیمیشن Super Mario جلب کرد و در نهایت تاثیر مثبتی داشتند. با این وجود او باور دارد که رسیدن به چنین موفقیتی بدون شانس ممکن نیست و از این موضوع خوشحال است. همچنین باید اشاره کنیم که داستان ورژن ژاپنی انیمیشن کمی فرق می‌کند و تجربه کاملا یکسانی نیست.

 انیمیشن Mario

 در Super Mario Bros کریس پرت نقش ماریو، ست روگن نقش دانکی کنگ، آنیا تیلور-جوی نقش پرنسس پیچ، چارلی دی نقش لوئیجی و جک بلک نقش باوزر را برعهده دارند. Super Mario را باید یک فرانچایز جاویدان دانست و شیگرو میاموتو یک ماه پیش گفته بود که آن‌ها همیشه روی یک عنوان جدید از ماریو کار می‌کنند.

انیمیشن سوپر ماریو در تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

انیمیشن Super Mario بهتر از انتظارات خالق خود عمل کرده است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا