عمومی

سیستم عامل Wear OS 5 شارژدهی ساعت‌های هوشمند را به شدت ارتقاء می‌دهد

سیستم عامل Wear OS 5 شارژدهی ساعت‌های هوشمند را به شدت ارتقاء می‌دهد

گوگل برای انتشار Wear OS 5 رسمی آماده می‌شود. طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید گوگل، کاربران ساعت‌ اندرویدی با آپدیت ساعت خود به این سیستم‌عامل شارژدهی بیشتری را تجربه خواهند کرد؛ برای مثال، پایش کردن ورزش دو ماراتن با ساعت هوشمند در Wear OS 5 حدود ۲۰ درصد کمتر از Wear OS 4 انرژی مصرف می‌کند.

تاکید گوگل بر ارتقاء عمر باتری در آپدیت جدید Wear OS به رویکرد سال گذشته‌ی شرکت هنگام رونمایی Wear OS 4 بی‌شباهت نیست؛ البته که گوگل موفق بود و با نسخه‌ی چهارم این سیستم‌عامل توانست شارژدهی ساعت پیکسل واچ ۲ را به یک روز برساند؛ در حالی که پیکسل واچ با Wear OS 3 نتوانست چنین عملکردی را ارائه دهد.

تغییرات ویجت WearOS 5

Google

علاوه‌بر ارتقاء شارژدهی، گوگل به بهبود واچ‌فیس‌ها اشاره کرد و گفت که قصد گزینه‌های اضافه‌ای به آن‌ها اضافه می‌کند؛ ازجمله وضعیت اهداف سلامتی، عملکرد بدنی روزانه و آب و هوا. موارد آب و هوا شامل دما، شرایط جوی، شاخص اشعه‌ی ماوراء بنفش و احتمال بارندگی می‌شود. عملکرد بدنی به صورت دایره‌های مرسوم در برنامه‌های سلامتی نمایش داده می‌شود و موارد متعددی مانند کالری سوزانده‌شده و تعداد قدم‌ها را نمایش می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط

در زمینه‌ی سلامت، پلتفرم Health Connect گوگل قابلیت‌های جدیدی دریافت خواهد کرد. از حالا می‌‌توان هنگام اجرای یک اپلیکیشن متفرقه، به اطلاعات سلامتی دسترسی پیدا کرد. به‌علاوه کاربر قادر خواهد بود اطلاعات ۳۰ روز اخیر خود را ببیند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا