بازی

تاریخ عرضه احتمالی بازی Hogwarts Legacy لو رفت

تاریخ عرضه احتمالی بازی Hogwarts Legacy لو رفت

تاریخ عرضه آرت بوک رسمی بازی هاگوارتز لگاسی (Hogwarts Legacy) تغییر کرده و این موضوع می‌تواند به تاریخ انتشار خود بازی نیز ربط داشته باشد. 

۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۰ دی) به عنوان تاریخ انتشار The Art and Making of Hogwarts Legacy: Exploring the Unwritten Wizarding World در نظر گرفته شده بود. با این وجود اکنون آمازون به پیش‌خرید کنندگان ایمیل زده و تاریخ عرضه آن را تغییر داده است. از این رو آرت بوک بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) به بازار عرضه خواهد شد.

البته همیشه شاهد عرضه همزمان بازی‌ها و آرت بوک آن‌ها نیستیم، اما این موضوع در مورد دیگر بازی جدید برادران وارنر صدق می‌کند. بازی Gotham Knights و آرت بوک مخصوصش به صورت همزمان در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) منتشر می‌شوند. هنوز تاریخ عرضه رسمی بازی هاگوارتز لگاسی مشخص نیست و باید منتظر واکنش برادران وارنر باقی بمانیم.

بازی Hogwarts Legacy

کاراکتر شما در این بازی یک دانش‌آموز است که کلید یک راز باستانی را با خود دارد. رازی که تهدید بزرگی برای جامعه‌ی جادوگران محسوب می‌شود. شما یک دانش آموز معمولی نیستید و یک توانایی غیر معمول در شما وجود دارد که اجازه می‌دهد جادوی باستانی را یاد گرفته و در آن ماهر شوید.

بازی Hogwarts Legacy در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا