رمز ارز

تاریخ راه‌اندازی متاورس شیبا اینو اعلام شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم سازنده پروژه متاورس اکوسیستم شیبا، Shib: The Metaverse، به‌روزرسانی جدیدی را در رابطه با پیشرفت این پروژه منتشر کرده است.
به گزارش رمزارز نیوز، در این به‌روزرسانی به چندین پیشرفت قابل‌توجه در زمینه‌های کلیدی متاورس شیبا اشاره شده است، از جمله ایجاد طرح‌های جدید برای هاب‌‌های آینده، اصلاح نقشه راه متاورس و تغییرات ساختاری در تیم. این موضوع، تعهد تیم به توسعه و بهبود پروژه را نشان می‌دهد و نویدبخش تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر با ویژگی‌های واقع‌گرایانه است.
علاوه بر این، تیم شیبا یک حساب کاربری جدید را هم در توییتر ایجاد کرده تا کاربران را از پیشرفت پروژه مطلع کند. در زمان نگارش این خبر، این حساب بیش از ۵،۶۰۰ دنبال‌کننده دارد و تیم شیبا هم مسابقه‌ای را برای اهدای ۱۰ قطعه زمین به شرکت‌کنندگان خوش‌شانس اعلام کرده است.
همچنین، بر اساس پیشرفت‌های صورت‌گرفته، تیم شیبا گفته که کاربران ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۳ بتوانند به برخی از هاب‌ها در متاورس دسترسی داشته باشند. پس از دسترسی به متاورس، کاربران خواهند توانست پروژه‌های مختلفی را در آن بسازند و در فعالیت‌های مختلف شرکت کنند. البته تیم شیبا خاطرنشان کرده که دسترسی به تمام بخش‌های متاورس ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۳ ممکن نشود؛ چون برخی از مناطق هنوز در حال توسعه هستند.
این تیم فاش نکرده که کدام هاب‌های خاص تا پایان سال جاری در دسترس خواهند بود. متاورس شیبا از ۱۱ هاب، از جمله WAGMI Temple، Ryo Plaza، Tech Trench، Canyon و Rocket Pond، تشکیل شده است.
تیم شیبا همچنین به‌روزرسانی‌هایی را در مورد توسعه چندین ابزار برای نسخه اولیه متاورس خود منتشر کرده است، از جمله سازنده نقشه، سازنده بازی و سازنده آواتار.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو اسلیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا