بازی

تاریخ انتشار Minecraft Legends مشخص شد [تماشا کنید]

چند ماه پیش و طی مراسم مایکروسافت/بتسدا بود که شاهد معرفی قسمت جدیدی از ماینکرفت بودیم. Minecraft Legends اسپین‌آف جدیدی از دنیای ماینکرفت است که قرار است یک بازی استراتژیک متفاوت باشد. تاریخ انتشار دقیقی برای ماینکرفت لجندز اعلام نشده بود اما در مراسم زنده ماینکرفت ۲۰۲۲ بالاخره بازه انتشار این بازی مشخص شد.

ماینکرفت لجندز قرار است بهار سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران قرار بگیرد. در مراسم زنده ماینکرفت شاهد نمایش قسمتی از گیم‌پلی بازی بودیم. در این گیم‌پلی متوجه شدیم که شما می‌توانید شخصیتتان را آزادانه در محیط بازی حرکت دهید و با دیگر ماب‌های محیط تعامل داشته باشید. در این قسمت از ماینکرفت شاهد نبردی بین موجودات Over World (دنیای اصلی ماینکرفت) و Nether (دنیایی شبیه به جهنم) هستیم.

پیگلین‌ها با استفاده از پرتال‌های ندر وارد Over World شده‌اند و تلاش می‌کنند تا آن را تصاحب کنند. این شما هستید که با همراه کردن ماب‌های مختلف می‌توانید جلوی آن‌ها را بگیرید. می‌توانید ارتشی از کریپرها و زامبی‌ها و حتی ماب‌هایی مانند خوک و گوسفند تشکیل دهید و به جنگ پیگلین‌ها بروید تا از دنیای ماینکرفت مراقبت کنید.

قرار است در Minecraft Legends ماب‌های جدید زیادی ببینیم. یکی از سازنده‌های اصلی ماینکرفت به اسم Jeb درخصوص این ماب‌ها توضیح داد که به احتمال زیاد شاهد حضورشان در بازی اصلی نخواهیم بود. این ماب‌ها با توجه به خصوصیات و شرایط ماینکرفت لجندز ساخته شده‌اند و طبیعتا اضافه شدنشان به ماینکرفت ممکن است تعادل بازی را به هم بزند.

هنوز سوالات زیادی در خصوص ماینکرفت لجندز وجود دارد. برای پاسخ به این‌ سوال‌ها می‌بایست منتظر انتشار اطلاعات بیشتر یا خود بازی در بهار ۲۰۲۳ باشیم. البته در این بین تماشای تریلر جدید ماینکرفت لجندز را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا