بازی

تاریخ انتشار دقیق Diablo 4 فاش شده است

تاریخ انتشار دقیق Diablo 4 فاش شده است

به تازگی Lumia، کاربر مورد اعتماد توییتر، با مراجعه به فایل‌های فروشگاه مایکروسافت و ایکس باکس توانسته اطلاعات بک‌اند بازی Diablo 4 را استخراج کند و اکنون اعلام کرده این عنوان مورد انتظار در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۵ خرداد ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد.

البته Lumia اضافه کرده باتوجه به تفاوت‌های زمانی در نقاط مختلف، ممکن است این تاریخ برای برخی افراد یک روز عقب‌تر باشد: یعنی ۶ ژوئن. طی ماه گذشته سایت ویندوز سنترال یک گزارش دیگر منتشر کرده و گفته بود دیابلو ۴ احتمالا جایی در آپریل ۲۰۲۳ روانه بازار شود که البته سازندگان بازی خیلی زود آن را رد کردند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2

نسخه چهارم Diablo که احتمالا چیزی حدود ۸۰ گیگابایت روی ایکس باکس حجم داشته باشد، در سه ادیشن استاندارد، دیجیتال دیلاکس و آلتیمیت عرضه می‌شود. انتظار می‌رود مخاطبان در جریان رویداد The Game Awards 2022 که بامداد جمعه برگزار می‌شود، شاهد تایید تاریخ عرضه و همچنین یک تریلر جدید از بازی باشند.

بازی Diablo 4

محتوای «اند گیم» دیابلو ۴، شامل بخش‌های PvP، مراحل Nightmare Dungeons و Helltide در کنار Whisper of the Dead می‌شود، گرچه این تمام محتوا نبوده و به واسطه به‌روزرسانی‌های فصلی، مواردی تازه به این اثر اضافه خواهد شد. علاوه‌بر موارد قبل، با این که از جزئیات محتوای فصلی این عنوان اطلاعاتی پیدا نکردیم اما ظاهرا هر فصل سه ماه طول می‌کشد.

درحال حاضر بازی Diablo 4 برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی در دست توسعه قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


تماشا کنید: بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا