بازی

تاخیر بازی Saints Row باعث افزایش کیفیت آن شده است

تاخیر بازی Saints Row باعث افزایش کیفیت آن شده است

در چند سال گذشته بازی‌های زیادی هنگام عرضه از مشکلات گرافیکی شدید رنج برده‌اند و این موضوع دلیل اصلی تاخیر بازی سینتز رو (Saints Row) بود. 

لانچ بسیار بد بازی‌هایی مثل سایبرپانک ۲۰۷۷ و بتلفیلد ۲۰۴۲ نشان می‌دهد که هیچ عنوانی نباید ناقص به بازار عرضه شود. به همین خاطر توسعه دهنده Saints Row تصمیم گرفت عرضه بازی را شش ماه عقب ببرد و اکنون نتیجه مثبت این کار را ببیند، چون طرفداران از کیفیت آن رضایت کامل دارند. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتیاولین فیلم «واقعی» مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتی

اواخر سال ۲۰۲۱ یکی از اعضای استودیو Volition اعلام کرد که ریبوت سینتز رو به زمان بیشتری نیاز دارد. پاندمی کرونا باعث دورکاری کارکنان شده و مقیاس بزرگ این پروژه کار را بسیار سخت کرده بود. استودیو از همان ابتدا قصد نداشت تغییری در داستان و گیم‌پلی ایجاد کند، اما Volition کیفیت کلی بازی را بهبود بخشید.

تریلر جدید بازی با استقبال خوبی از سوی بازیکنان روبه‌رو شده و نشان می‌دهد که شش ماه می‌تواند روی کیفیت بازی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. طرفداران در ردیت به صحبت در این زمینه پرداخته و همه موافق هستند که بازی بسیار خوب به نظر می‌رسد. تصویر زیر هم نشان می‌دهد که در شش ماه گذشته ریبوت سینتز رو به چه اندازه پیشرفت کرده است.

بازی Saints Row

در این عنوان شما به گروهی خلافکار به اسم Saints پیوسته‌اید که قصد دارد در شهر سانتو ایلسو (Santo Ileso) پیشرفت کند. در این شهر گروه‌های دیگری با استایل و شخصیت‌ منحصر به فرد خود نیز وجود دارند و استودیو Volition نام‌های لاس پنتروس، The Idols و Marshall Defense Technologies را برای آن‌ها انتخاب کرده است.

ریبوت بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود. لازم به ذکر است که داستان این نسخه جدید ریبوت شده است و با بازی‌های قبلی ارتباطی ندارد.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا