رمز ارز

بیت کوین آبروی تحلیلگران اقتصادی را برد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از یک بازار نزولی طولانی در سال 2022، رشد بیت‌کوین از ابتدای امسال، برخی از سرمایه‌گذاران را شگفت‌زده کرده است. در حالی که برخی معتقدند این آغاز روند صعودی بعدی برای بیت‌کوین است، برخی دیگر پایداری آن را زیر سؤال می‌برند. پیتر شیف (Peter Schiff)، استراتژیست ارشد جهانی شرکت مدیریت دارایی Euro Pacific Capital، همچنان نسبت به بیت‌کوین نگاه نزولی دارد و رشد اخیر آن را موقتی و فرصتی برای خروج از بازار می‌داند.
در 12 ژانویه، پیتر شیف در توییتر نظر خود را در مورد قیمت بیت کوین بیان کرد. وقتی بیت کوین به بالای 18000 دلار رسید، شیف آن را لحظه‌ای ایدئال برای فروش می‌دانست.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

برخلاف پیش‌بینی شیف، ارزش بیت‌کوین به افزایش خود ادامه داد و به حدود 30 هزار دلار نیز رسید؛ یعنی از زمانی که شیف به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که بیت کوین خود را بفروشند، 54 درصد افزایش داشته است.
به گزارش رمزارز نیوز، واکنش بازار به توصیه‌های شیف، غیرقابل پیش‌بینی بودن بازار رمزارزها و مقاومت آن در برابر تحلیل‌های مرسوم بازار را نشان می‌دهد. به طور مشابه، جیم کرامر، مجری برنامه تلویزیونی مد مانی،‌ از سرمایه‌گذاران خواست تا بیت‌کوین را به قیمت 24 هزار دلار در ماه مارس بفروشند، اما از زمان توصیه او، این رمزارز پیشرو بیش از 20 درصد رشد یافته است.
اما بر اساس تحلیل اخیر مایکل ون دپوپ، تحلیل‌گر و معامله‌گر سرشناس، بیت‌کوین در صورتی که با موفقیت از محدوده 27800 تا 28000 دلار عبور کند، فضایی برای رشد بیشتر دارد.

منبع

فاین‌بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا