بازی

به پایان رساندن خط داستانی Marvel’s Midnight Suns حدود ۵۰ ساعت طول می‌کشد

به پایان رساندن خط داستانی Marvel’s Midnight Suns حدود ۵۰ ساعت طول می‌کشد

استودیو Firaxis اخیرا لایو استریمی را برای Marvel’s Midnight Suns پخش کرد که گیمپلی کات نشده از هر قهرمان و دشمنانی که با آن‌ها مواجه می‌شوند را نمایش می‌داد.

اواخر استریم، کارگردان خلاق بازی یعنی Jake Solomon و تهیه کننده این اثر،Gareth DeAngelis به برخی از سوالات درباره ابعاد بازی پاسخ دادند.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن کاپیتان آمریکاسرم ابرسرباز استیو راجرز را چگونه تغییر داده است؟
۵ ویژگی خاص بدن کاپیتان آمریکا

براساس تایید این دو نفر، برای به پایان رساندن خط داستانی بازی باید حداقل ۴۵ مرحله را به اتمام رسانده باشید. در صورتی که فقط روی کمپین تمرکز کرده باشید، به پایان رساندن آن بین ۴۰ الی ۵۰ ساعت زمان می‌برد. DeAngelis ادعا کرد:

من می‌گم ۵۰ ساعت طول می‌کشه، حداقل یک چیزی بین ۴۵ تا ۵۰ ساعت. البته این زمان برای گیمریه که بازی رو به صورت خطی بخواد پیش ببره و سراغ هیچ کدوم از مراحل فرعی و ماموریت‌های جانبی هم نره.

وی در ادامه افزود درصورتی که بازیکنان به دنبال انجام مراحل فرعی و محتوای جانبی باشند، باید زمان بیشتری را صرف انجام این عنوان کنند. به گزارش آن‌ها، برخی از تسترها اطلاع داده‌اند که مدت زمان انجام بازی برای آن‌ها به بیش از ۷۰ الی ۸۰ ساعت نیز رسیده است و این آمار بدون انجام تمامی مراحل فرعی بوده است. با این تفاسیر، مشخص است که با یک اثر نفش آفرینی کامل طرف هستیم که به تمام زمان و تمرکز شما نیاز دارد.

عادت به سیستم مبارزات کارتی این عنوان می‌تواند کمی زمان‌بر باشد، خصوصاً که با یک بازی کاملاً RnG محور طرف هستیم که تعیین کننده بسیاری از اتفاقات در مبارزات هم خواهد بود. گرچه گفتنی است که در هر مبارزه می‌توانید تا سقف ۱۰ کارت در دک خود استفاده کنید.

midnight suns

هر قهرمان نیز ۸ کارت با خود می‌آورد که انتخاب آن‌ها برعهده خود بازیکن خواهد بود. در جریان بازی، می‌توانید قابلیت‌های هر قهرمان را به طور کامل شخصی سازی کنید. گرچه انجام همین مورد هم با هانتر به کاری دشوار تبدیل می‌شود چرا که وی دارای قابلیت‌های فراوانی است.

  • هر آن چیزی که باید از بازی Marvel’s Midnight Suns بدانید

شما می‌توانید کمبوهای مختلفی را فعال کنید که با استفاده از قابلیت دوستی با دیگر شخصیت‌ها به دست می‌آیند. هرچه سطح دوستی شما با سایر قهرمانان بیشتر شود، درکنار ۸ کارت یاد شده، کمبوهای قدرتمندتری را نیز به دست می‌آورید که در مبارزات به شدت به کمکتان خواهند آمد.

بازی Marvel’s Midnight Suns در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی سی منتشر می‌شود. همچنین نسخه پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هم دیرتر عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسیدنابغه‌هایی در قالب قهرمانان و ویلن‌ها
۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا