رمز ارز

رشد ۲۵۰ درصدی بخش دیفای کاردانو از ابتدای سال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارزش کلی دارایی‌های قفل شده (TVL) در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) شبکه کاردانو (ADA)، از اوایل سال تا به اکنون بیش از 250 درصد افزایش یافته و از حدود 48 میلیون دلار در ابتدای سال به بیش از 170 میلیون دلار در حال حاضر رسیده است. با توجه به پذیرش رو به رشد و اضافه شدن اخیر توکن World Mobile Token، که تقریباً 15.8 میلیون دلار ارزش کل قفل شده دارد، ارزش کلی دارایی‌های قفل شده در این اکوسیستم تقویت شده است.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های DeFiLlama، پلتفرم Minswap، یک صرافی غیرمتمرکز در اکوسیستم کاردانو، با بیش از 60 میلیون دلار ارزش قفل شده در قراردادهای هوشمند خود، رتبه برتر را در این زمینه به دست آورده است.
بعد از آن، Indigo که یک پروتکل بدهی وثیقه در اکوسیستم کاردانو است، با ارزش کلی 30.9 میلیون دلاری، قرار دارد. پروتکل WingRiders با ارزش کلی 19.4 میلیون دلار در رتبه بعدی قرار داد. بعد از آن نیز پروتکل Djed Stablecoin با 17 میلیون دلار و پلتفرم وام دهی Liqwid با 15 میلیون دلار، جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.
رشد ۲۵۰ درصدی بخش دیفای کاردانو از ابتدای سال!به طور کلی، اکنون بیش از 1225 پروژه در شبکه کاردانو وجود دارد که در مجموع 64.6 میلیون تراکنش را پردازش کرده‌اند و بیش از 7700 اسکریپت Plutus را در خود مستقر کرده‌اند.
در این میان، به گفته علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، نمودار کاردانو در آستانه تأیید الگوی سر و شانه قرار دارد. این الگو ممکن است منجر به رشد 44 درصدی شود و به طور بالقوه، قیمت ADA را به 0.60 دلار برساند.
الگوی سر و شانه می‌تواند نشان دهد که کاردانو برای یک برگشت صعودی و افزایش قیمت قابل توجه بالقوه آماده است. طبق گزارش‌ها، نهنگ‌های کاردانو اخیراً با خرید 218 میلیون دلاری، مجموعاً 560 میلیون توکن ADA را خریداری کرده‌اند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو گلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا