بازی

به‌روزرسانی جدید ایکس باکس ویژگی حذف نویز را اضافه می‌کند

به‌روزرسانی جدید ایکس باکس ویژگی حذف نویز را اضافه می‌کند

مایکروسافت در حال عرضه به‌روزرسانی جدیدی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس است که ویژگی حذف نویز در مکالمات گروهی (Party Chat) را معرفی می‌کند.

این شرکت گفت که ویژگی حذف نویز به از بین رفتن صداهایی مانند کلیک روی صفحه بازی، تنفس و صداهای پس زمینه افراد حاضر در گروه، کمک خواهد کرد. این ویژگی را می‌توان با فشار دادن دکمه ایکس باکس برای باز کردن منوی گاید، انتخاب گزینه Parties & Chats و سپس انتخاب Options، فعال یا غیرفعال کرد.

مطلب پیشنهادی:ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟گویا قابلیت‌های اکس‌باکس تمامی ندارد!
ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟

مایکروسافت اعلام کرده که به زودی سیستم کاهش نویز برای دستگاه‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین راه جدیدی برای اجرای بازی‌ها از طریق عکس‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان در موبایل و پی‌سی را معرفی کرده است.

اکنون زمانی که بازیکنان یک کلیپ از بازی خاصی را دریافت می‌کنند، به آن‌ها این امکان داده می‌شود که گزینه Play را انتخاب کنند تا مستقیما در یک مرورگر با قابلیت ابری به بازی دوست خود بپیوندند.

ایکس باکس
بازیکنان اکنون می‌توانند بازی‌ها را از طریق عکس‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان خود در موبایل و رایانه اجرا کنند

مایکروسافت روز گذشته نسخه سفید کنترلر Xbox Elite Series 2 را معرفی کرد که ارزان‌تر از نسخه سیاه خواهد بود. این کنترلر که با نام کامل «Xbox Elite Wireless Controller Series 2 Core» به فروش می‌رسد، مشابه کنترلر مشکی الیت سری ۲ است اما با لوازم جانبی کمتری عرضه می‌شود.

این کنترلر که در ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) در دسترس قرار خواهد گرفت، به جای ۱۷۹.۹۹ دلار در نسخه مشکی، ۱۲۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. کنترلرهای الیت سری ۲ در این تعطیلات به سایت Xbox Design Lab اضافه خواهند شد، به این معنی که بازیکنان می‌توانند برای اولین بار کنترلرهای خود را سفارشی کنند.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


ویجی‌لاگ پلاسمعرفی اسسینز کرید جدید و نمایش گاد آف وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا