عمومی

گوشی محبوب پوکو به HyperOS آپدیت شد

گوشی محبوب پوکو به HyperOS آپدیت شد

شیائومی تلاش می‌کند که تعداد بیشتری از گوشی‌هایش را به HyperOS آپدیت کند و در همین راستا سرانجام آپدیت HyperOS را برای گوشی پوکو F4 منتشر کرده است.

به نوشته‌ی گیزموچاینا، آپدیت جدید HyperOS با کد OS 1.0.1.0.ULMMIXM برای کاربران پوکو F4 دردسترس قرار گرفته است. آپدیت منتشر شده برای گوشی پوکو بر اساس اندروید ۱۴ توسعه داده شده است.

صفحه به‌روزرسانی HyperOS گوشی پوکو F4

Gizmochina

شیائومی با به‌روزرسانی تعداد زیادی از گوشی‌هایش به HyperOS در تلاش است تا علاوه‌بر شخصی‌سازی‌های بیشتر، تجربه‌ی کاربری روان‌تری را به کاربران ارائه کند. آپدیت جدید دست کاربران را برای شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل و انیمیشن ویجت‌ها بازتر می‌گذارد.

ممکن است برخی کاربران هنوز برای دریافت آپدیت جدید HyperOS پیامی نگرفته باشند؛ این موضوع به سیاست انتشار منطقه‌ای آپدیت‌ها برمی‌گردد و کاربران باید منتظر بمانند تا آپدیت جدید برای منطقه‌ی آن‌ها منتشر شود.

در حال حاضر صرفا کاربران طرح Mi Pilot آپدیت HyperOS را دریافت کرده‌اند. آپدیت عمومی مدتی بعد منتشر خواهد شد.

حجم به‌روزرسانی جدید HyperOS برای پوکو F4 حدود پنج گیگابایت است و آخرین پچ‌های امنیتی تا اردیبهشت ماه را در بر دارد.

پوکو F4 دو سال پیش معرفی شد. قلب تپنده‌ی این گوشی را پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ تشکیل می‌دهد که همچنان از پس بسیاری از وظایف برمی‌آید. انتشار آپدیت جدید برای این گوشی ممکن است کاربران را از خرید گوشی جدید بی‌نیاز کند. پوکو F4 با اندروید ۱۲ به بازار عرضه شد و در نهایت تا اندروید ۱۴ آپدیت می‌شود.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا