شبكه اجتماعی

تغییرات ظاهری واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید

تغییرات ظاهری واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید

پس از آخرین بروزرسانی ظاهری واتس‌اپ که در سال ۲۰۲۱ انجام شد، بار دیگر متا دست به کار شده و جدیدترین تغییرات این نرم‌افزار از لحاظ ظاهری را در بروزرسانی جدید خود در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار داده است.

متا در جدیدترین بروزرسانی واتس‌اپ با مجموعه‌ای از تغییرات ازجمله ایجاد پالت جدید رنگی، ظاهری تازه، ساده و قابل‌دسترس را برای کاربران فراهم کرده است.

 

تغییرات ظاهری واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید

واتس‌اپ علاوه‌بر استفاده از تناژ سبز یک‌دست‌تر، استفاده از رنگ‌های خنثی را افزایش داده مه به اپلیکیشن مذکور اجازه می‌دهد با دقت بیشتری انتخاب کند که رنگ سبز در کجا قرار بگیرد.

از دیگر تغییرات ظاهری واتس‌اپ به دارک‌مود آن می‌توان اشاره کرد که در بروزرسانی جدید تغییر قابل‌توجهی دریافت کرده و با افزایش کنتراست و استفاده از تُن‌های تیره‌تر، سیاهی حالت تیره را عمیق‌تر کرده است.

آیکون‌ها، تصاویر و پس‌زمینه چت نیز در پیام‌رسان محبوب تحت مالکیت متا دست‌خوش تغییر شده و با گردتر شدن آیکون‌ها، تصاویر از انیمیشن جذاب‌تری بهره می‌برند.

 

تغییرات ظاهری واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید

اگرچه ویژگی‌های جدید آخرین بروزرسانی واتس‌اپ برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS فعال شده، اما برخی ویژگی‌ها همچنان بصورت انحصاری فقط در دسترس کاربران یکی از این سیستم‌عامل‌ها قرار دارند. در حال حاضر از ویژگی‌های جدید که در هر دو سیستم‌عامل بصورت یکسان دیده نمی‌شود می‌توان به چیدمان جدید برای ارسال فایل که تنها در iOS ارائه شده و نوار ناوبری جدیدی که در پایین صفحه برای کاربران اندروید دیده می‌شود، اشاره کرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا