رمز ارز

بزرگ‌ترین هلدینگ مالی جهان به دنبال اتریوم است!

زمان مطالعه: دقیقه

فیدلیتی (Fidelity)، بزرگترین هلدینگ مالی جهان، به دنبال ارائه خدمات نگهداری و معامله اتریوم است. پس از راه‌اندازی خدمات مشابه برای بیت ‌کوین، فیدلیتی اکنون شروع به ارائه خدمات تجارت و نگهداری اتریوم می‌کند.
طبق گزارش وال استریت ژورنال، این شرکت قصد دارد در سال 2022 تعداد کارمندان خود را دو برابر کند؛ زیرا آنها انتظار بازگشت تقاضا برای دارایی‌های دیجیتال را دارند.
این برنامه به دنبال اخبار مربوط به برنامه فیدلیتی برای ارائه وجوه پس‌انداز بازنشستگان به بیت کوین در اواخر سال جاری است که آن را به اولین ارائه‌دهنده این خدمات در میان خدمات برنامه بازنشستگی تبدیل کرد.
شرکت Fidelity Digital Asset بسیار قبل از بازار صعودی سال 2021 تاسیس شد. این پلتفرم برای ذخیره و تجارت حجم زیادی از بیت کوین یا هر دارایی دیجیتال دیگر توسعه یافته است.
بر اساس گزارش‌ها، داده‌ها و برنامه‌های این پلتفرم در فضای ابری قرار خواهند گرفت تا پردازش تراکنش‌ها را به میزان قابل توجهی سریع‌تر کرده و امکان پشتیبانی 24 ساعته معاملات را فراهم کند. با افزایش تعداد کاربران، فیدلیتی قصد دارد امنیت سازمانی خود را هم افزایش دهد.
همانطور که شاهد آن هستیم، روند نزولی گسترده بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران سازمانی را نگران نکرده است؛ زیرا تقاضای آنها برای دارایی‌های پر ریسک مانند ارزهای دیجیتال، دوباره در حال افزایش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا