بازی

برنامه جدیدی از استیم برای گوشی‌های هوشمند در دست ساخت قرار دارد

برنامه جدیدی از استیم برای گوشی‌های هوشمند در دست ساخت قرار دارد

در حال حاضر یک اپلیکیشن از استیم (Steam) روی گوشی‌های هوشمند وجود دارد، اما ولو روی یک برنامه جدید کار می‌کند.

شما با برنامه استیم روی گوشی می‌توانید از فروشگاه خرید، بازی نصب کنید و با دوستان خود مکالمه داشته باشید. البته این اپ چندان بین پی‌سی بازان محبوب نیست و کاربردهای آن محدود هستند. به همین خاطر ولو روی یک برنامه جدید کار می‌کند که تست بتای آن اخیرا روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS آغاز شده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن

کمپانی ولو اعلام کرد: «ما اپلیکیشن را با یک چارچوب و فرمت جدید بازسازی و طراحی آن را مدرن‌سازی کرده‌ایم. شما همچنان می‌توانید از فروشگاه بازی خریداری کرده و کد Steam Guard را دریافت و معاملات را تایید کنید.

اکنون این برنامه با یک سیستم ورود کد QR، اعلان‌های هوشمندتر، مجموعه بازی بهبودیافته و پشتیبانی از چند حساب همراه است. تست بتا به ما کمک می‌کند فرضیات خود را آزمایش کنیم، یاد بگیریم چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید و چه چیزهایی باید اصلاح شوند».

برنامه استیم

بازخوردهای اولیه در ردیت از برنامه جدید استیم خوب بوده‌ و کاربران از سیستم جدید اعلان‌ها رضایت دارند. دسترسی به استیم گارد نیز راحت‌تر شده ولی بعضی‌ها از کند بودن اپ جدید شکایت دارند. یکی دیگر از کارهای خوبی که ولو انجام داده تمیز کردن رابط کاربری برنامه است که با استقبال طرفداران روبه رو شده.

هنوز تاریخ عرضه رسمی اپ استیم مشخص نیست و ولو اعلام کرد که کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. بازخوردهای کاربران برای توسعه دهندگان بسیار مهم هستند و تمامی پیشنهادات مد نظر قرار خواهند گرفت. 

مطلب پیشنهادی:چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟با فروش آیتم، بازی‌های جدید بخرید
چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟


گربه استری چقدر واقعیه

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا