بازی

تیزر و پوستری جدید از فصل ششم Rick and Morty منتشر شد

تیزر و پوستری جدید از فصل ششم Rick and Morty منتشر شد

کم کم به تاریخ پخش فصل ششم ریک و مورتی (Rick and Morty) نزدیک می‌شویم و اکنون سازندگان، پوستر و تیزر جدیدی را با طرفداران به اشتراک قرار داده‌اند.

فصل ششم Rick and Morty تا یک ماه دیگر پخش می‌شود و شبکه Adult Swim پوستری از قسمت اول منتشر کرده است. این پوستر به وب سایت مرموزی به اسم Wormageddon ربط دارد که به خاطر فصل جدید راه‌اندازی شده است. این سایت یک شمارشگر دارد که تا چند هفته دیگر به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که راز بزرگی را برملا خواهد کرد. 

ریک و مورتی

قسمت پایانی فصل ۵ که با سفر ایول مورتی (Evil Morty) به واقعیتی دیگر و تمام شدن مایع پورتال ریک همراه بود. فصل ششم قرار است دقیقا بعد از اتفاقات فصل قبلی جریان داشته باشد ولی مشخص نیست که سرنوشت این دو شخصیت چه خواهد شد. شما می‌توانید تیزر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

مطلب پیشنهادی:۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهندبهترین‌های دنیای رویاپردازی و زیبایی
۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهند

نکته جالب این است که شبکه Adult Swim برای افزایش محبوبیت این مجموعه اجازه پخش آن از پلتفرم‌های HBO MAX و هولو را هم داده است. این کار دسترسی به Rick and Morty را بیشتر می‌کند تا همه آماده فصل جدید شوند. همچنین بد نیست اشاره کنیم که انیمه اسپین‌آف سریال Rick and Morty نیز در دست ساخت است.

پخش فصل ۶ ریک و مورتی از تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور ۱۴۰۱) آغاز می‌شود. فصل پنجم Rick and Morty با یک کلیف‌هنگر عجیب به پایان رسیده و حالا طرفداران به شدت منتظر فصل جدید هستند.

مطلب پیشنهادی:۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودندتاثیر شگرف انیمه‌های محبوب بر انیمیشن جدید پیکسار
۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودند


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا