بازی

تاریخ عرضه بازی Sonic Frontiers لو رفت

تاریخ عرضه بازی Sonic Frontiers لو رفت

خیلی‌ها چشم انتظار بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) و بررسی عملکرد آن هستند ولی باید کمی بیشتر برای این کار صبر کنند. 

واکنش طرفداران نسبت به تریلرهای منتشر شده ضد و نقیض هست، با این وجود باید منتظر عرضه Sonic Frontiers و انتشار نقد و بررسی‌های آن بمانیم. اکنون تاریخ انتشار سونیک فرانتیرز از طریق دیتابیس استیم لو رفته است. سگا زمان انتشار این بازی در دیتابیس استیم را از ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) به ۸ نوامبر (۱۷ آبان) تغییر داده است. 

چندی پیش نیز اطلاعاتی از شبکه پلی استیشن لو رفته بود که به عرضه Sonic Frontiers در ماه نوامبر اشاره می‌کرد. SteamDB همچنین اعلام کرده سگا برای این بازی بازهم از قفل DRM استفاده می‌کند. استفاده از قفل دنوو همیشه با حاشیه‌های زیادی همراه است، چون روی عملکرد فنی بازی تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند

سونیک فرانتیرز

SteamDB همچنین گزارش داده که اچیومنت‌های بازی به استیم اضافه شده‌اند. Sonic Frontiers همچنین به صورت کامل با کنترلرهای مختلف قابل تجربه است و از پشتیبانی ابری استیم نیز بهره می‌برد. باید اشاره کنیم که بازی God of War: Ragnarok نیز قرار است در همین بازه منتشر شود که کار را برای سونیک بسیار سخت می‌کند.

Sonic Frontiers دارای جهانی باز به نام Open Zone است و ویژگی‌های جدید بسیاری را به این فرانچایز می‌آورد. این بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دست ساخت قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


ویجی‌لاگ: وارزون 2 باید از کدوم اشتباهات وارزون درس بگیره؟

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا