عمومی

چت‌بات ChatGPT وارد بخش جست‌و‌جوی تیک‌تاک شد

چت‌بات ChatGPT وارد بخش جست‌و‌جوی تیک‌تاک شد

تیک‌تاک درحال آزمایش صفحه‌ی نتایج جست‌و‌جوی پیشرفته‌تری با نام Search Highlights است که از هوش مصنوعی مولد قدرت می‌گیرد.

در بخش بالایی نتایج برخی از جست‌و‌جوها در تیک‌تاک، خلاصه‌ای از نتایج تولید‌شده با هوش مصنوعی نمایش داده می‌شود. با کلیک روی این بخش، صفحه‌ای مجزا با پاسخ کامل هوش مصنوعی باز خواهد شد.

به‌نوشته‌ی ورج، صفحه‌ی نتایج هوش مصنوعی، به استفاده از چت‌بات ChatGPT برای تولید محتوا اشاره می‌کند و می‌گوید تیک‌تاک هنگامی این محتوا را ارائه می‌دهد که الگوریتم‌های هوش مصنوعی نتایج مرتبط با جست‌وجوی شما را بیابند. به‌نظر می‌رسد این قابلیت فعلاً محدود است و برای همه‌ی جست‌و‌جوها پاسخ هوش مصنوعی وجود ندارد.

نتایج هوش مصنوعی در بخش جستجوی تیک تاک

TikTok

در تیک‌تاک قابلیت دیگری مشابه Search Highlights وجود دارد که به‌عنوان خروجی هوش مصنوعی برچسب‌گذاری نشده است. بخش مورد اشاره نیز در بالای نتایج جست‌و‌جو نمایش می‌یابد، اما نمی‌دانیم اطلاعات از کجا به‌دست آمده‌اند.

تیک‌تاک به‌طور پیوسته در حال افزودن قابلیت‌های جدید به بخش جست‌و‌جو درون‌برنامه‌ای خود است. این پلتفرم پاییز گذشته، آزمایش افزودن نتایج جست‌و‌جوی گوگل به صفحه‌ی نتایج درون‌برنامه‌ای خود را آغاز کرد.

تیک‌تاک همچنین آزمایش‌هایی برای افزودن لینک مستقیم به وب‌سایت‌های مرجع مثل ویکی‌پدیا و IMDb به صفحه‌ی نتایج جست‌وجوی درون‌برنامه‌ای خود انجام داده است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا