تکنولوژی

بازگشت دیجی‌کالا به اپ‌استور با نام مستعار News1414

بازگشت دیجی‌کالا به اپ‌استور با نام مستعار News1414

کاربران سیستم‌عامل iOS دیجی‌کالا، با دریافت پیامکی از سوی این فروشگاه اینترنتی از بازگشت اپلیکیشن دیجی‌کالا به اپ‌استور آگاه شدند.

در این پیامک ضمن اعلام خبر انتشار اپلیکیشن دیجی‌کالا در اپ‌استور، لینکی درج شده که کاربران با خاموش کردن فیلترشکن می‌توانند به محتوای آن دسترسی داشته باشند. با کلیک کردن روی لینک، کاربر به صفحه دانلود یک اپلیکیشن با لوگوی این فروشگاه اینترنتی که نام متفاوتی دارد، مواجه می‌شوند. پیگیری‌های ما از دیجی‌کالا نشان از این دارد که این اپلیکیشن با نام متفاوت News1414، متعلق به خود این شرکت بوده و آن‌ها امیدوارند تا کاربران iOS بتوانند با دانلود آن، از خدمات دیجی‌کالا استفاده کنند.

بازگشت دیجی‌کالا به اپ‌استور با نام مستعار News1414

به‌طور معمول شرکت‌های ایرانی با استفاده از روش‌های مانند اپلیکیشن‌های پیش‌رونده (PWA) برای کاربران iOS خود استفاده می‌کنند. بااین‌حال دیجی‌کالا توانسته درحال‌حاضر اپلیکیشن رسمی خود را در فروشگاه اپ استور عرضه کند.
براساس برخی آمارهای رسمی نزدیک به 10 درصد از حجم بازار تلفن همراه در کشور متعلق به برند اپل است و کاربران این برند امکان استفاده از تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های داخلی را ندارند.

لازم به ذکر است که با انتشار مجدد اپلیکیشن دیجی‌کالا روی اپ استور، همچنان امکان دانلود اپلیکیشن دیجی‌کالا از فروشگاه‌های آنلاین ایرانی نظیر سیبچه و سیب‌اپ وجود دارد. کاربران می‌توانند از طریق این لینک برنامه دیجی‌کالا را از اپ‌استور دانلود کنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا