بازی

با این گلیچ Halo Infinite را به صورت اسپلیت اسکرین بازی کنید

با این گلیچ Halo Infinite را به صورت اسپلیت اسکرین بازی کنید

استودیو ۳۴۳ اینداستریز چند روز پیش اعلام کرد که مد اسپلیت اسکرین و کو-آپ لوکال هیلو اینفینیت (Halo Infinite) را کنسل کرده است، اما بازیکنان با استفاده یک گلیچ توانسته‌اند این کار را انجام دهند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun

استودیو اعلام کرده که برای بهبود و سرعت بخشیدن به توسعه لایو سرویس هیلو اینفینیت و رسیدگی بهتر به بازخورد بازیکنان منابع استودیو را مجددا تنظیم کرده‌ است. همچنین باید اشاره کنیم که فصل بعدی بازی تا مارس ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. اکانت HaloCreation اما توانسته با استفاده از گلیچ منوی اصلی بازی یک حالت اسپلیت اسکرین ایجاد کند. 

با این گلیچ سه نفر همزمان می‌توانند Halo Infinite را بازی کرده و هوش مصنوعی بازی نیز هیچ مشکلی پیدا نمی‌کند. شما باید روی ایکس باکس سری ایکس/اس بازی را از طریق فایل سیو شده اجرا کنید، سپس باید هنگام بارگزاری مپ لیست دوستان خود را باز کرده و به آن‌ها ملحق شوید. شما می‌توانید روش کامل این کار را با جزئیات از اینجا مشاهده کنید. 

هیلو اینفینیت (Halo Infinite)

۳۴۳ اینداستریز چند روز پیش نقشه راه هیلو اینفینیت برای چند ماه آینده را منتشر کرده و کاملا قابل درک است که طرفداران از این شرایط ناامید شده باشند. بازی هیلو اینفینیت در حال حاضر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Halo Infinite – نکات مربوط به مود Big Team Battleاین گروه خشن!
راهنمای بازی Halo Infinite – نکات مربوط به مود Big Team Battle


چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا